poniedziałek, 9 października 2017

PIELĘGNACJA WŁOSÓW ZNISZCZONYCH SWISS IMAGE ADVANCED CARE



Jakiś czas temu wspomniałam o kosmetykach do włosów pewnej marki, minęło już trochę czasu, więc przyszła pora na recenzję.
 Przyznam, że jestem miło zaskoczona jak produkty, sprawdziły się na moich włosach. Piękne włosy to wizytówka każdej kobiety, sama mam bzika na ich punkcie i cały czas testuję nowe produkty aby przekonać się, które z nich najlepiej sprawdzają się na moich włosach. Niestety moje włosy nie są w tak dobrej kondycji jak kiedyś, ostatnio znowu zaczęłam używać prostownicy i lokówki i powróciłam do ich farbowania. Tak jak wspomniałam dziś będziecie mogli przeczytać moją opinię na temat szamponu oraz odżywki dla włosów zniszczonych Swiss Image.






Zacznę może od tego, że produkty były pięknie zapakowane,  nie będę ukrywać, że zwracam wielką uwagę na to w jaki sposób przekazane są kosmetyki, które otrzymuję do testowania. Te były zapakowane cudownie! Aż miło otwierało się przesyłkę. 
Warto także wspomnieć, że produkty są zabezpieczone folią, dzięki czemu mamy pewność, że kosmetyki nie były wcześniej używane.  





Główne składniki tych dwóch kosmetyków to: 
Alpejska woda glacjalna (polodowcowa) - pozyskiwana jest z lodowców podczas naturalnego procesu ich topnienia jest wolna od wszelkich zanieczyszczeń, dlatego uważana jest za najczystszą z wód ma taką samą strukturę jak woda w naszym organizmie, dzięki czemu jest dobrze przyswajalna, skutecznie transportuje w głąb komórek wszelkie składniki odżywcze i aktywne stosowana jest w kosmetykach, których celem jest nawilżanie, odświeżanie, wygładzanie i regeneracja skóry lub włosów.

 Elder Flower – kwiat bzu czarnego jest najstarszym z ziół uprawianych przez człowieka. Od tysięcy lat używany w medycynie naturalnej ma właściwości antybakteryjne, łagodzące, a także zmiękczające, nawilżające i odżywcze. 

Polycare Boost – aktywny kompleks dodający włosom blasku.









Ten wysokiej jakości szampon z aktywnym składnikiem Polycare Boost ułatwia rozczesywanie i zapewnia nawilżenie, dodając włosom zniewalającego blasku.




Szampon mieści się w 200ml tubie, która jest bardzo poręczna, dobrze trzyma się ją w dłoni a co najfajniejsze ma zamknięcie typu klik. Szampon ma bardzo przyjemny, delikatny zapach, który w żadnym wypadku nie przeszkadza w użytkowaniu. Jest on bardzo wydajny, już niewielka ilość wystarczy na umycie całej głowy. Dobrze się pieni i świetnie radzi sobie ze zmywaniem różnego rodzaju olejków, które ostatnio dość często pojawiają się na mojej głowie. Oczywiście po każdym zastosowaniu szamponu używałam odżywki, myślę że jest to zestaw idealny, który sprawił, że moje włosy czują się naprawdę dobrze.













Odżywka regeneruje zniszczone włosy i pomaga je wzmocnić. Przy stosowaniu tej odżywki, włosy łatwiej się układają, stają się pełniejsze i pełne blasku. Ułatwia rozczesywanie.




W tym przypadku mamy dokładnie tą samą sytuację, odżywka mieści się w 200ml tubie, która jest bardzo poręczna, dobrze trzyma się ją w dłoni a co  najfajniejsze ma zamknięcie typu klik.
Konsystencja produktu jest dość gęsta, dzięki czemu nie mamy problemu z aplikacją produktu, nie musimy obawiać się, że odżywka "zleci"nam z włosów.
 Zapach taki sam jak, w przypadku poprzedniego kosmetyku, jednak utrzymuje się on zdecydowanie dłużej na naszych włosach. Jest to przyjemny zapach, więc raczej każdemu przypadnie do gustu.
Uwielbiam tą odżywkę, za to jak wyglądają moje włosy po jej zastosowaniu.
Dzięki niej moje włosy świetnie się rozczesują, są miękkie, wygładzone a przy tym lepiej się układają.















Wszystkie dostępne linie i cały asortyment znajdziecie na stronie Swiss Image. Produkty znajdziecie także w DROGERII ROSSMANN





1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)