wtorek, 13 marca 2018

RECENZJA #5 biogo.pl / Sól do stóp BingoSpa




Podczas składania zamówienia na stronie biogo.pl zamówiłam sporo produktów, których jeszcze nie miałam okazji testować, jednym z nich jest  Sól do stóp  Bingospa.




Sól umieszczona jest w zakręcanym  plastikowym słoiczku o pojemności 550g, cena tego produktu nie przekracza 10zł. Jest drobno mielona i posiada pomarańczowy kolor.

 Sposób użycia jest banalny, do miski z wodą wsypujemy nakrętkę soli i moczymy stopy przez jakieś  20 minut.  Ja najczęściej robię to kiedy mam chwilę wolnego i zasiadam przed telewizorem bądź czytam swoją ulubioną książkę.   Po całym dniu czasami moje nogi odmawiają posłuszeństwa, zdarza się, ze są napuchnięte i po prostu zmęczone. 



Sól z BingoSpa świetnie zmiękcza twardą wodę, a co najważniejsze daje ogromne ukojenie zmęczonym stopom. Ta sól rożni się od typowych soli do kąpieli ponieważ jej zapach nie jest tak intensywny jak tych które używałam do tej pory. 

 Sól rozpuszcza się w mgnieniu oka i w ogóle się nie pieni. Produkt działa na opuchliznę, jednak w umiarkowanym stopniu. Sprawia, że poprawia się krążenie dzięki czemu dało się zauważyć zminimalizowanie obrzęków. Dodatkowo zauważyłam wysokie działanie tonizujące, zmniejszoną potliwość stóp.

Stopy po kąpieli są bardzo odświeżone, skóra na nich jest wygładzona i lekko nawilżona. Po kilku użyciach zauważyłam minimalną poprawę w wyglądzie moich stóp. 










2 komentarze:

  1. Produkt wydaje się być ciekawy. Podoba mi się, że sól jest drobno zmielona, raczej spotykałam sól o większych kawałkach, która potrzebowała trochę czasu, żeby się rozpuścić. :)
    Zapraszam do mnie :) https://zakrecona-blondynka.blogspot.com/2018/03/3-triki-ktore-przeduza-modosc-twoich.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka sól to swietna sprawa i na pewno pomaga stópkom :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)