środa, 14 marca 2018

RECENZJA #6 biogo.pl / BALSAM REGENERUJĄCY BABCIA AGAFIA



Babuszka Agafia już wiele razy zaskoczyła mnie swoimi produktami jak będzie w przypadku BALSAMU REGENERUJĄCEGO.
Zapraszam do dalszej części postu.






W ostatnim czasie na moim blogu pojawia się wiele recenzji kosmetyków, troszeczkę zaniedbałam inne ,,kategorie,,   jednak mam nadzieję, że już niedługo ruszę z czymś innym. Przyznam się, że to właśnie recenzje pisze mi się teraz najłatwiej, dlatego też tego typu postów jest najwięcej. 




OPIS 
Ekstrakt z cedru syberyjskiego, wchodzący w skład balsamu, działa regenerująco na włosy, a ekstrakty syberyjskich ziół napełniają je siłą i energią. Oleje z zimnego tłoczenia tworzą wokół włosów ochronną powłokę, chroniąc je przed przesuszeniem, ułatwiają rozczesywanie. 

SPOSÓB UŻYCIA 
Nanosimy balsam na wilgotne włosy, rozprowadzamy na całej długości. Po 1-2 minut zmywamy wodą. 

SKŁADNIKI
 Aqua with infusion of Pinus Siberica Bud (woda, nastój na pączkach syberyjskiego cedru), enriched by oils: Arctium Lappa (olej z łopianu), Geranium Maculatum (olej z bodziszka), Vaccinium Macrocarpon (olej z nasion żurawiny), Extracts: Pulmonaria officinalis (miodunka plamista), Calendula Officinalis (nagietek), Artemisia Absinthium (piołun), Melissa Officinalis (melisa), Panax Ginseng (korzeń żeń szenia), ‎Cetrimonium Chloride, Cetearyl A.., Guar Gum, Ascorb. A.(Wit. C) Panthenol(Wit.B5), White Beeswax (biały wosk pszczeli), Flower Wax(wosk kwiatowy), Tocopherol (Wit.E), Niacinamide(Wit.PP) Glucosamine, Citric A., Parfum, Benzoic A., Sorbic A., Bezyl A..





Produkty do włosów to coś co uwielbiam najbardziej, dlatego skusiłam się na ten, bardzo tani balsam od Babuszki Agafii. Cena balsamu nie przekracza 9zł, a za tą kwotę otrzymujemy aż 550ml produktu. Jest to świetna cena jak za tak bogaty i przede wszystkim naturalny skład. Brak w nim SLS, parabenów i silikonów. Moje włosy, jak i skóra głowy pokochały rosyjskie kosmetyki.





Opakowanie produktu to plastikowa dość miękka buteleczka z wygodnym dozownikiem, który pozwala wydobyć odpowiednią ilość balsamu. Konsystencja jest dość gęsta dzięki czemu balsam nie spływa z włosów. Produkt jest bardzo wydajny, niewielka jego ilość wystarcza na pokrycie włosów. Zapach kwiatowo-ziołowy, dość intensywny, nie każdemu może się on spodobać. Po wysuszeniu włosów, zapach jest niewyczuwalny.




Balsam fantastycznie świetnie sprawdził się na moich włosach. Nakładałam go nie tylko na końce włosów ale także na skórę głowy. 
Działanie jest jak najbardziej zgodne z tym, co obiecuje producent. Balsam  świetnie wygładza włosy, są po nim bardzo miękkie, lśniące, świetnie się rozczesują i nie mam problemu z puszeniem się ich. 
Nie zauważyłam aby balsam obciążał moje włosy, nie przyspieszał przetłuszczania się ich, za co wielki plus.

 Zdecydowanie produkt godny uwagi, polecam!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)