czwartek, 15 marca 2018

RECENZJA #7 biogo.pl / SZAMPON NA POROST WŁOSÓW EKO - MEN



Kolejny produkt do włosów, tym razem postanowiłam przetestować szampon przeznaczony dla mężczyzn. Jeżeli jesteście ciekawi jak bardzo przyspieszył porost moich włosów, zapraszam do dalszej części recenzji.





SKŁADNIKI
 Aqua, Sodium Cocopyl Isethionate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Pineamidopropyl Betaine, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl Betaine, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Arctium Lappa Root Extract, Glycine Soja Oil, Caviar Extract, Humulus Lupulus Extract, Biotin, Folic Acid, Cyanocobalamin, Niacinamide, Panthothenic Acid, Pyridoxine, Riboflavin, Thiamine, Yeast Polypeptrides, Taurine, Rosa Canina Fruit Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Spiraea Ulmaria Extract, Pinus Pumila Needle Extract, Hesperis Sibirica Extract, Sorbus Sibirica Extract, Abies Sibirica Needle Extract, Larix Sibirica Needle Extract, Achillea Asiatica Extract, Diplazium Sibiricum Extract, Cetraria Nivalis Extract, Citric Acid, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Linalool, Limonene, CI 16035, CI 42051, CI 42090, CI 19140. 

OPIS
 Szampon aktywator wzrostu włosów „Bieługa” został stworzony dla silnych, odważnych i pewnych siebie mężczyzn. Formuła szamponu zawiera ekstrakt z syberyjskiego kawioru bogatego w kwasy tłuszczowe Omega-3, proteiny, witaminy i mikroelementy, które stymulują wzrost włosów, wzmacniają ich cebulki, nawilżają i odżywiają. Dziki chmiel głęboko oczyszcza skórę głowy, regenerując strukturę włosów. Czyta tauryna to silny „zastrzyk energii” pobudzający włosy, która w połączeniu z olejem z łopianu zapobiega ich wypadaniu i utracie.




Szampon zamknięty jest w opakowaniu o pojemności 250 ml. Niestety butelka wykonana jest z bardzo twardego plastiku, co niestety jest sporą wadą ponieważ ciężko jest wydobyć produkt z opakowania. Szampon ten bardzo zachęcił mnie swoim opisem dlatego też znalazł się w moim zamówieniu i w żaden sposób nie zniechęcił mnie fakt, że jest on przeznaczony dla mężczyzn. 
Uwielbiam męskie perfumy dlatego też nie miałam problemów z zaakceptowaniem zapachu szamponu, wręcz przeciwnie byłam nim zachwycona. 
Niestety nie utrzymuje się on zbyt długo na włosach.

Konsystencja produktu nie jest zbyt gęsta, nie spływa i dobrze rozprowadza się na włosach. Pieni się fantastycznie, już niewielka ilość produktu sprawia, że na naszej głowie wytwarza się spora ilość piany.






Używam tego szamponu raz w tygodniu kiedy chcę dobrze oczyścić skórę głowy oraz włosy. Świetnie zmywa różnego rodzaju oleje, pozostawia włosy gładkie, miłe w dotyku i lśniące. Pomimo tego, że szampon świetnie oczyszcza włosy, nie miałam żadnych problemów z rozczesaniem ich,nie były poplątane i podczas czesania nie wyrwałam połowy włosów z głowy. 
Jeżeli chodzi o porost włosów, ciężko stwierdzić ponieważ stosuję kilka produktów, które mają sprawić,że włosy będą dłuższe i mocniejsze. Fakt zauważyłam sporą różnicę w wyglądzie moich włosów, a co najważniejsze są zdecydowanie dłuższe niż miesiąc temu. Zauważyłam także mniejsze wypadanie włosów.
 Myślę, że każdy produkt, który testowałam w ostatnim czasie dał coś od siebie i sprawił,że moje włosy są w zdecydowanie lepszej kondycji niż kiedyś.







1 komentarz:

  1. Ja czesto olejuje wloski, zatem po oleju na pewno by sie sprawdzil :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)