niedziela, 30 września 2018

Gold Research by night Mûrier / Krem przeciwzmarszczkowy na noc ze złotem / Recenzja! [anna koper]




Cześć!
Kolejny tydzień za mną, a jutro znowu poniedziałek. Jak szybko mija ten czas...
Dziś mam dla Was recenzję kremu, który miałam okazję testować w ostatnim czasie. 
Jest to krem przeciwzmarszczkowy  marki Murier Laboratoires Paris.

Marka Murier Laboratoires Paris jest pierwszą na rynku firmą, która opracowała szeroką gamę najwyższej jakości kosmetyków z wykorzystaniem roślinnych komórek macierzystych.





Seria GOLD RESEARCH przeznaczona jest dla osób między 30 a 40 rokiem życia, których skóra jest szara, zmęczona, pozbawiona blasku, z pierwszymi oznakami starzenia się.
 Seria Gold to 3 kosmetyki: krem na dzień, na noc i krem dedykowany pielęgnacji skóry pod oczami.




Krem na noc zawiera połączenie cennych składników natłuszczających i nawilżających, aby zapewnić odpoczywającej skórze pełną regenerację. Olej z pestek winogron, masło shea i witamina E odżywiają i regenerują barierę lipidową skóry oraz przeciwdziałają przedwczesnemu starzeniu się skóry. Zawarte w kremie komórki macierzyste chronią skórę przed działaniem wolnych rodników oraz pobudzają naturalne procesy regeneracyjne. Złoto koloidalne hamuje proces powstawania zmarszczek, wygładza i spłyca zmarszczki już istniejące. Zwiększa elastyczność naskórka i zmniejsza przebarwienia.

Przeznaczony do:
Skóra zmęczona, szara, pozbawiona blasku
 Skóra dojrzała wymagająca intensywnej pielęgnacji 
Do codziennego stosowania 
Zalecany dla osob w wieku 30 – 40 lat


Rezultaty:
Redukuje zmarszczki i powoduje wzrost elastyczności skóry Skutecznie chroni przed fotostarzeniem i działaniem wolnych rodników 
Zapewnia zdrowy wygląd, rozświetla skórę 
Działa regenerująco przyspieszając odnowę naskórka
 Rozjaśnia przebarwienia i poprawia koloryt skóry


Skład: 
AQUA, DICAPRYLYL CARBONATE, GLYCERIN, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, CETEARYL ALCOHOL, PROPYLHEPTYL CAPRYLATE, ISOPROPYL MYRISTATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, VITIS VINIFERA SEED OIL, GLYCERYL STEARATE CITRATE, CYCLOPENTASILOXANE, GLYCERYL STEARATE, CETYL ALCOHOL, C30-45 ALKYL CETEARYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, CETYL BEHENATE, BEHENIC ACID, VITIS VINIFERA CALLUS CULTURE EXTRACT, BUTYLENE GLYCOL, PANTHENOL, COLLOIDAL GOLD, TOCOPHERYL ACETATE, BIOSACCHARIDE GUM-1, SODIUM HYALURONATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, ALLANTOIN, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, PARFUM, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, LINALOOL, GERANIOL, CITRONELLOL





Krem Gold Research by night od  Mûrier otrzymujemy w złoto-białym kartoniku, przyznam, że to połączenie kolorów bardzo mi się podoba. Od razu widać, że jest to produkt z górnej półki. 
Na kartoniku znajdziemy oczywiście nazwę kosmetyku, jego przeznaczenie oraz skład, wszystko to co powinno się na nim znajdować.  
Wszystko wygląda bardzo minimalistycznie ale przy tym elegancko!
W środku znajdziemy  białą, lekko połyskującą tubkę, która posiada złotą nakrętkę. Za 119zł otrzymujemy 50ml kremu. 






Krem stosowałam regularnie przez  ostatnie 3 tygodnie, nakładałam go na noc na dobrze oczyszczoną skórę twarzy oraz dekoltu. Jest bardzo wydajny!
Czasami nakładam go także pod podkład, jak dla mnie świetnie sprawdza się jako baza. Mam wrażenie, że dzięki wcześniejszej aplikacji kremu, podkład na mojej twarzy rozprowadza się zdecydowanie lepiej. Nie skraca jego trwałości ani nie powoduje rolowania się podkładu.





Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie fakt, iż krem jest praktycznie bezzapachowy. Obawiałam się, że krem będzie bardziej z tych "perfumowanych", który będzie duszący i nieprzyjemny w użytkowaniu. 
Podoba mi się również to, że krem zawiera filtry UV. To właśnie one skutecznie chronią przed szkodliwym działaniem promieniowania.





Krem ma przyjemną konsystencję, która bardzo szybko się wchłania. Moja buzia po zastosowaniu tego kremu nie jest "tłusta" ani lepka, chwila moment i na twarzy praktycznie nie było śladu po kosmetyku.


Krem na noc sprawia, że moja cera jest bardzo dobrze nawilżona a przy tym niesamowicie gładka i bardziej elastyczna. Nie ma mowy o żadnych podrażnieniach, czerwonej skórze czy innych reakcjach alergicznych. 




Polubiłam ten krem ponieważ sprawił, że moja twarz wygląda świeżo,zdrowo a przede wszystkim nie wydaje się być zmęczona. Jak najbardziej krem świetnie poradził sobie z drobnymi przebarwieniami, dodatkowo poprawił koloryt mojej cery. 

Jeżeli chodzi o temat zmarszczek, nie posiadam ich dlatego, ciężko jest mi ocenić to, czy krem w jakikolwiek sposób wpływa na ich  redukcje.




Tak jak już wspomniałam za 119zł otrzymujemy 50ml produktu. Wiem, że dla niektórych jest to dość wysoka cena i nie wszyscy mogą sobie pozwolić na taki wydatek.  



Ja jak najbardziej polecam ten krem, u mnie sprawdził się świetnie!






A Ty jakiego kremu obecnie używasz?

xoxo




2 komentarze:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)