środa, 17 kwietnia 2019

Jednodniowy detox z sokami Nuja






Dieta sokowa to metoda oczyszczania organizmu z toksyn, oparta na spożywaniu odpowiednio zbilansowanych soków mających zastąpić nasz regularny posiłek. 

Soki Nuja to dieta, która całkowicie oczyści jelita i przygotuje nas do właściwego odchudzania i wprowadzenie zdrowych nawyków odżywiania.







Czym jest dieta sokowa i po co się ją stosuje? 

To jeden ze sposobów oczyszczania organizmu
 Przyjmowanie przez kilka dni tylko soków, powoduje oczyszczanie jelit, przyspiesza wydalanie negatywnie działających resztek przemiany materii i dodaje energii
 Szklanka smacznego, świeżego soku dostarcza olbrzymiej dawki witamin i minerałów, a jednocześnie syci i nie zawiera wielu kalorii. 
Wzmaga redukcję tłuszczu, dlatego po detoksie sokowym waga spada.







 W ofercie dostępne są dwa rodzaje diet, jedną z nich składa się z 5 soków na dzień oraz przepisów uzupełniających, druga dieta to natomiast 6 soków na dzień i zestaw fit przepisów. 

Sami decydujecie o tym jak długo chcecie przeprowadzić detox. Każdy sok to unikatowe połączenie warzyw, owoców oraz ziół. 
Są one bogate w smak, na świeżo wyciskane i nie zawierają wody. 


Dieta 3 dniowa składająca się z 5 soków na dzień oraz przepisy na fit sałatkę. Redukcja 1-2 kg
 Cena 159,00zl 





 Dieta 3 dniowa składająca się z 6 soków na dzień oraz zestaw ćwiczeń. Redukcja 1-3 kg 
Cena 179,00zl 





Dieta 5 dniowa składająca się z 6 soków na dzień oraz zestaw ćwiczeń. Redukcja 2-5kg 
Cena 289,00 zł 




 Firma Nuja w swojej ofercie posiada jeszcze wiele innych produktów, koniecznie zajrzyjcie na ich stronę.

 W ramach współpracy otrzymałam dietę na jeden dzień składająca się z 6 soków. Jakiś czas temu miałam okazję poznać soki Nuja, bardzo się cieszę, że tym razem miałam okazję spróbowania wszystkich smaków. 

Przesyłkę otrzymałam zgodnie z planem czyli 11 kwietnia. 
Soki znajdowały się w styropianowymi pudełku (które wykorzystam do pewnego DIY, przecież nic nie może się zmarnować). 









W środku znalazł się także wkład chłodzący, dzięki niemu soki mają odpowiednią temperaturę podczas transportu. Wraz z 6 sokami w pudełku znalazłam także ulotkę z informacjami o detoksie oraz centymetr który będzie pomagać mi w mierzeniu uciekających cm. 






Opakowania oraz kolory soków jeszcze bardziej zachęcają do ich wypicia- są piękne. Bardzo podobają mi się także nazwy soków.
 Obecnie nie jestem na żadnej diecie. Niestety jestem zbyt leniwa i szybko się poddaję kiedy zaczynam stosować jakąkolwiek dietę. Zawsze tłumaczę sobie że przecież pracuję 8 godzin dziennie i szykowane sobie jedzenia w pudełeczkach na cały dzień w pracy to przecież takie "uciążliwe".

W ostatnich dniach mam sporo stresów i często boli mnie głowa. Wiedziałam że nie mogę sobie pozwolić na dzień bez jedzenia, dlatego postanowiłam że podczas "jednego dnia sokowego" nie będę ograniczać się tylko do soków i sałatek.  Na dzień "detoxu" wybrałam sobotę. W ten dzień zjadłam lekkie śniadanie składające się z małego omletu, który zrobiłam z 2 jajek. Obiad - warzywa na parze z małym kawałkiem kurczaka a wieczorem skusiłam się na jabłko. 
Wiedziałam że przez jeden dzień nie schudnę, jednak teraz wiem, że warto było wprowadzić te małe zmiany bo czułam się naprawdę dobrze, co było dla mnie dużym zaskoczeniem.

 Podczas stosowania soków czułam się dobrze, oczywiście wiem o tym, aby przeprowadzić poprawnie detox powinnam "ograniczyć" jedzenie do minimum. Jednak sam fakt, że podczas tego dnia zjadłam zdecydowanie mniej  niż za zwykle, nie jadłam słodyczy ( w ten dzień słodycze zastąpiłam zdrowymi i pysznymi sokami),  był już dla mnie zadowalający. Nie ukrywam, że byłam z siebie nawet trochę dumna :D.

Soki zaskoczyły mnie swoimi smakami, oczywiście jedne smakowały mi bardziej, inne mniej.





MOJE SZCZĘŚCIE

Dość kwaśny ale jednocześnie rozgrzewający, to prawdopodobnie za sprawą imbiru.






 MOJA MŁODOŚĆ

Bardzo dobrze smakuje, mocno wyczuwalny smak jarmużu i cytryny. Bardzo orzeźwiający.







 MOJA MIŁOŚĆ

Mój ulubienie, jest przepyszny. W soku znajduje się sporo pestek co świadczy o tym, że zużyto dużo malin i truskawek do jego wyprodukowania.







MOJE PIĘKNO

Ten sok ( jak dla mnie) jest najbardziej kwaśny. Najbardziej wyczuwam w nim cytrynę oraz jabłko.







MOJA SUPERMOC 

Bardzo się cieszę, że tym razem miałam okazję spróbować ten sok. Jest pyszny! Połączenie tych wszystkich składników jest świetne.








MOJA ROZKOSZ

Ten sok także należy do tych rozgrzewających, delikatnie gryzie w gardło podczas picia. Niestety nie lubię smku buraka, dlatego ten sok najmniej mi smakował.






Nuja




Bardzo się cieszę, że tym razem mogłam spróbować wszystkich smaków soków Nuja. Myślę, że taki detox sokowy to super sprawa, tym bardziej, że nie musimy się o nic martwić i tracić czas na robienie soków ponieważ otrzymujemy gotowe produkty. 
 Podczas picia soków nie odczuwałam głodu, nie czułam potrzeby jedzenia czegoś słodkiego.
Polecam każdemu! Naprawdę warto!

















2 komentarze:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)