środa, 26 stycznia 2022

NATURE ESSENCE - COLLAGEN FOR YOUR BEAUTY I recenzja [annakoper]

 




Hej :)
Dawniej non stop brałam tabletki na piękne włosy, skórę i paznokcie. Wydawałam na to sporo pieniędzy, a efekty jakie dawały nie były dla mnie zadawalające. Od jakiegoś czasu w Internecie zaczęły pojawiać mi się reklamy różnych kolagenów. Kolagen zaczął mnie prześladować. Zbliżam się do 30 dlatego postanowiłam zagłębić się w temat i poczytać trochę o tym jakie korzyści niesie za sobą stosowanie kolagenu. 



Kolagen jest białkiem i stanowi aż 30% białka w naszym organizmie. Niedobór kolagenu nie tylko wpływa na utratę jędrności naszej skóry czy problem z łamliwymi paznokciami ale także może mieć wpływ na problemy ze stawami czy bólami kręgosłupa. Dlatego tak bardzo ważne jest to aby dbać o prawidłowy poziom kolagenu w naszym organizmie. Na rynku znajdziemy wiele firm, które w swoich ofertach mają kolagen. Długo nie mogłam zdecydować się na konkretny produkt oraz firmę. Po przeczytaniu wielu recenzji oraz pozytywnych komentarzy zdecydowałam się na produkt marki Nature Essence







Kolagen Nature Essence to: 

PIĘKNA SKÓR

APOPRAWA TKANEK ŁĄCZNYCH

ATRAKCYJNE CIAŁO

MOCNE PAZNOKCIE I WŁOSY

Kolagen Nature Essence dostępny jest w dwóch wariantach, ekonomiczne opakowanie z miarką w środku lub w formie saszetek, w których mamy odmierzoną dzienną porcję kolagenu. Zdecydowałam się na kolagen w saszetkach, ponieważ łatwiej jest mi go zabrać np. do pracy. Kolagen wystarczy wymieszać z 200ml wody i jest gotowy do spożycia. 




Ma przepyszny cytrynowy smak 🍋


Po 2 tygodniach stosowania produktu, największe efekty zauważyłam w wyglądzie moich paznokci oraz stanu skóry. Moja skóra jest bardziej nawilżona, już nie pamiętam kiedy ostatnio stosowałam balsamy do ciała. Paznokcie są mega twarde i rosną jak szalone gdzie wcześniej swoim wyglądam przypominały papier. Słyszałam, że najlepsze efekty są po ok 3 miesiącach stosowania, więc jestem mega ciekawa jak jeszcze pozytywnie zaskoczy mnie ten kolagen.


 Po 4 tygodniach stosowania produktu, największe efekty zauważyłam w wyglądzie mojej cery, wyglądzie moich paznokci oraz stanu skóry. Moja skóra jest bardziej nawilżona, zrezygnowałam z balsamów do ciała. Paznokcie są twardsze i rosną zdecydowanie szybciej. Stan moich włosów także się poprawił ( wiem że stosuje obecnie sporo kosmetyków których zadaniem także jest poprawa kondycji moich włosów, jednak wydaje mi się, że kolagen także się do tego przyczynił). Produkt nie posiada składników odzwierzęcych więc jest dobry dla wegan i wegetarian.


 Zachęcam także do zajrzenia na Nature Essence znajdziecie tam także inne produkty. 



xoxo






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)