wtorek, 24 maja 2022

ULUBIEŃCY Positive Vibes! PureBeauty I Golden Rose Wypiekany puder do twarzy I Recenzja [annakoper]






Mój kolejny ulubieniec z pudełka Positive Vibes od @purebeauty_pl




Kosmetyki marki @goldenrosepolska są mi bardzo dobrze znane, często kupuję ich produkty.

 Tym razem miałam okazję poznać coś nowego a mianowicie wypiekany puder do twarzy. Nie będę ukrywać, że bardzo ucieszyłam się kiedy zobaczyłam, że w pudełku @purebeauty_pl znalazł się produkt do makijażu.






Ten puder stał się moim ulubieńcem od pierwszego użycia. Ma śliczne, satynowe wykończenie, nadaje skórze delikatny. Sprawia że cera wygląda na zdrową. Posiada delikatne drobinki, które pięknie rozświetlają cerę. Świetnie wtapia się w podkład, nie robi przy tym brzydkich plam.







Myślała, że puder będzie jasny, jednak kiedy nałożyłam go na twarz okazało się, że jest on troszeczkę dla mnie za ciemny. Dlatego teraz używam go do konturowania twarzy oraz jako cień do powiek.

Myślę, że na wakacje będzie idealny, muszę się tylko troszeczkę opalić.

W pudełku @purebeauty_pl znalazł się produkt pełnowymiarowy a jego cena to 29,90zł










#kosmetykidomakijażu #kolorówka #testowanie #współpraca #rozświetlacz #purebeauty #puder #goldenrose #goldenrosecosmetics #goldenrosepolska #purebeautypl #purebeautybox #kosmetykidotwarzy #pudełkozkosmetykami #recenzja #ulubiencykosmetyczni
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)