niedziela, 26 marca 2023

#2 ulubieńcy PureBeauty „You’re cute” / LOREAL PARIS serum nawilżające wypełniające do włosów.




Już wiele razy pisałam o tym, że pure beauty chyba czyta w moich myślach bo często znajduje w pudełkach kosmetyki, o których marzyłam i chciałam bardzo je przetestować.  Tak było właśnie w przypadku tego serum  od LOREAL PARIS. Serum  wypełniające błyskawicznie nawilża włosy a dzięki regularnemu stosowaniu według testów, zwiększa ich średnicę nawet o 9%. Włosy stają się bardziej miękkie i sprężyste bez obciążenia. Serum można stosować na mokre lub suche włosy. 


Składniki:Aqua / Water / Eau, Quaternium-87, Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil, Sodium Benzoate, Sodium Hyaluronate, Stearyl Alcohol, Ppg-1 Trideceth-6, Behentrimonium Chloride, Polyquaternium-37, Polysorbate 20, Polyquaternium-11, Limonene, Candelilla Cera / Candelilla Wax / Cire De Candelilla, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Propylene Glycol Dicaprylate/dicaprate, Propylene Glycol, Isopropyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Sorbitan Oleate, Citric Acid, Coumarin, Glycine Soja Oil / Soybean Oil, Parfum / Fragrance.







Serum sprawdzi się do każdego rodzaju włosów ale szczególnie do przesuszonych, odwodnionych oraz takich, które potrzebują natychmiastowego nawilżenia. Produkt nie obciąża włosów, a co najważniejsze nie skleja ich, dzięki niemu z łatwością mogę rozczesać włosy. Bardzo zaskoczył mnie fakt, że moje włosy także przestały się elektryzować i puszyć.  Jestem wielką fanką produktów do włosów, które nie wymagają spłukiwania, ten jest strzałem w 10! Forma sprayu pozwala na równomierne rozprowadzenie kosmetyku na całych włosach, co powoduje jego bardzo oszczędne dawkowanie i sporą wydajność.


 

 Wiecie, że butelka tego serum składa się w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu oraz nadaje się do ponownego przetworzenia.






Kosmetyk otrzymałam w boxie kosmetycznym od @purebeauty_pl 
 współpraca reklamowa











 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)