niedziela, 26 marca 2023

#1 ulubieńcy PureBeauty „You’re cute” / serum wzmacniające z fitokolagenem MiyaCosmetics

 



Serum wzmacniające z fitokolagenem @miyacosmetics to mój pierwszy ulubieniec z ostatniego pudełka @purebeauty_pl 

Wzmacnia barierę ochronną, wspomaga odnowę, widocznie poprawia kondycję i wygląd skóry.
Serum zawiera aż 97,3% składników pochodzenia naturalnego:
🌸fitokolagen akacjowy [5%],
🌸roślinny kompleks nawilżający [3%],
🌸hydrolat z kwiatów czarnego bzu,
🌸kompleks Detoxi-Look 

Skład:Aqua (Water)*, Sambucus Nigra (Black Elder) Flower Water*,Glycerin*, Niacinamide, Xylitylglucoside*, Acacia Seyal (Red Acacia) Gum Extract*, Helichrysum Italicum (Everlasting) Extract*, Bellis Perennis (Daisy) Flower Extract*, Anhydroxylitol*, Xylitol*, Cellulose Gum, Xanthan Gum*, Inulin*, Cellulose, Fructose*, Glucose*, Citric Acid*, Sodium Levulinate*,Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance).





Produkt bardzo dobrze nawilża, a jego lekka konsystencja sprawia, że produkt szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. To serum możemy także dodać do naszego ulubionego kremu, wystarczą 3-4 krople. Uwielbiam stosować to serum jako bazę pod makijaż, dobrze łączył się z podkładem. Nic się nie rolowało a moja buzia "nie wyświecała" się tak szybko jak zazwyczaj. Uwielbiam zapach tego serum, jest delikatny i niestety nie utrzymuje się zbyt długo na skórze.  Bardzo spodobała mi się także szata graficzna, jest bardzo estetyczna i minimalistyczna. Produkt otrzymałam w dodatkowym kartoniku, na którym znalazłam wszystkie najważniejsze informacje. Butelka, w której znajduje się serum wykonana jest z ciemnego szkła, co chroni składniki aktywne przed słońcem. Oczywiście zachęcam do trzymania tego serum  w zacienionym miejscu.  









Jestem ciekawa czy miałyście okazję używać już to serum od @miyacosmetics?

Kosmetyk otrzymałam w boxie kosmetycznym od @purebeauty_pl 
 współpraca reklamowa








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)