poniedziałek, 20 marca 2023

Miesięczna kuracja kolagenem Rise & Shine o smaku mango / natu.care [annakoper]




Przez ostatni miesiąc stosowałam collagen @natucare_pl 🧡 Rise & Shine to suplementy diety o smaku mango i marakuja. 


Produkt w swoim składzie zawiera hydrolizat kolagenu z dorsza atlantyckiego, naturalne aromaty, ekstrakt z pąków dzikiej róży, niskocząsteczkowy kwas hialuronowy oraz witaminę A i E. Produkt jest wolny od sztucznych dodatków oraz konserwantów.


Kolagen Natucare występuje także w wersji 🤎Cacao Bloom o smaku kakao.  





Kolagen otrzymujemy w opakowaniu, w którym umieszczono 30 saszetek. Bardzo podoba mi się ta forma, ponieważ mogę go zabrać ze sobą np. do pracy.






Porcja ma tylko 24 kcal, a płynna formuła pomaga mi dodatkowo nawodnić organizm. Ostatnio staram się pić bardzo dużo wody💙 i jak na razie udaje mi się z czego jestem baaaardzo zadowolona.







Smak kolagenu jest przepyszny, mango -marakuja to zdecydowanie moje smaki. Muszę wam powiedzieć, że jakiś czas temu kupiłam collagen, który niestety trafił do kosza, jego smak był okropny i nie dałam rady go stosować. Dlatego bardzo się cieszę, że przez ten miesiąc miałam okazję suplementować produkt @natucare_pl





W ciągu tego miesiąca zauważyłam dużą poprawę w wyglądzie moich paznokci, rosną zdecydowanie szybciej i są mocniejsze. Moje włosy także są w lepszej kondycji, nie wypadają już w tak dużej ilości jak dawniej. Oczywiście stosuje też różnego rodzaju wcierki do skóry głowy, które także w dużym w stopniu przyczyniły się do tego. Wydaje mi się, że dobra pielęgnacja w połączeniu z suplementacją naprawdę może dużo zmienić.

Kolagen ma duży wpływ także na jędrność oraz sprężystość skóry. Sprawia, że jest ona bardziej zadbana i promienna, dodatkowo chroni także przed stresem oksydacyjnym.



Oczywiście musicie pamiętać o tym, że jeżeli coś działa na mnie niekoniecznie musi działać na Was. Jeżeli macie jakieś pytania odnoście suplementów NATU.CARE możecie napisać na stronie firmy, na pewno odpowiedzą na każde Wasze pytanie.



Jestem ciekawa czy stosujecie collagen w swojej suplementacji?




 Zachęcam Was także do przeczytania bardzo ciekawego artykułu o kolagenie, znajdziecie go na stronie natu.care




Miesięczną kurację  otrzymałam w ramach współpracy barterowej z natu.care













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)