sobota, 20 maja 2023

#2 ulubieńcy kosmetyczni z pudełka PureBeauty FANTASTYCZNIE / OCZYSZCZAJĄCY PEELING DO TWARZY SYLVECO - recenzja [annakoper]



Kolejnym moim ulubionym produktem, który znalazłam w pudełku PureBeauty jest oczyszczający Peeling do twarzy firmy SYLVECO

Jest to produkt przeznaczony do oczyszczania skóry ze skłonnością do przetłuszczania się oraz z rozszerzonymi porami. Pierwsze na co zwróciłam uwagę, jest piękny zapach oraz świetny, naturalny skład. 

W składzie znajdziemy między innymi:

Korund- w postaci mikrokryszrałków, usuwa martwe komórki naskórka, zapewnia masaż skóry, pobudzajac jej naturalny metabolizm, dzięki czemu substancje aktywne docierają do głębszych warstw naskórka.

Ekstrakt ze skrzypu polnego normalizuje pracę gruczołów łojowych, łagodzi podrażnienia i przyspiesza regenerację.

Olejek z drzewa herbacianego działa przeciwzapalnie.








Jest to peeling, który posiada malutkie drobinki, które bardzo dobrze oczyszczają skórę twarzy ale nie podrażniają jej. 
Używanie go jest bardzo przyjemne, super konsystencja, która przypomina gęsta pastę i cudowny naturalny zapach. 

Myślę że nie każdemu może się spodobać ponieważ jest on dość intensywny i specyficzny, jednak ja jestem nim zachwycona. To wszystko zasługa zapachu drzewa herbacianego, który uwielbiam. Zapach nie utrzymuje się zbyt długo na skórze. Po zastosowaniu tego peelingu moja cera jest bardzo gładka, matowa i świetnie oczyszczona.


Produkt idealnie pasuje do mojej cery, mam cerę mieszaną a moim największym problemem jest przetłuszczająca się strefa T. Zauważyłam zdecydowanie mniejsze wydzielanie sebum na mojej skórze, z czego jestem bardzo zadowolona.

Ze względu na to, że produkt jest naturalny jego data przydatności to jedyne sześć miesięcy od otwarcia. 






[produkt otrzymałam w ramach współpracy barterowej z PUREBEAUTY]









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)