wtorek, 18 lipca 2023

#1 Ulubieńcy miesiąca PureBeauty / SYMFONIA BARW Bogata odżywka-maska - MIYA COSMETICS



Przyszła pora na ulubione kosmetyki z ostatniego pudełka PureBeauty. 


Pierwszy z nich to odżywka do włosów mojej ulubionej firmy kosmetycznej MiyaCosmetics.





Produkt ten łączy zalety bogatej, pielęgnacyjnej odżywki, z kuracją regenerującą zniszczone włosy.

 

Możemy stosować go na wiele sposobów.

• jako bogatą codzienną odżywkę do włosów średnio i wysokoporowatych, kręconych, suchych i zniszczonych,

• jako odżywczą maskę do każdego rodzaju włosów potrzebujących regeneracji i bogatej pielęgnacji,

• jako odżywkę na końcówki, kiedy włosy puszą się na końcach,

• jako kurację odżywiającą włosy, gdy włosy są przesuszone, puszą się i elektryzują np. przez klimatyzację, mróz czy noszenie czapki.

 

W składzie znajdziemy:

• Adaptogeny gotu kola i moringa: wzmacniają i pielęgnują włosy, chroniąc je przed czynnikami zewnętrznymi.
• Kompleks olejkowy [ze słodkich migdałów, pestek winogron, awokado i wiesiołka]: regeneruje i odżywia zniszczone włosy, wzmacnia je, nawilża i wygładza.
• Witamina E: nawilża i zapobiega uszkodzeniom włosów, poprawia kondycję skóry głowy





Odżywka-maska posiada zewnętrzne opakowanie kartonowe, na którym umieszczono wszystkie najważniejsze informacje. Natomiast sam produkt, umieszczono w tubce, która wykonana została z miękkiego plastiku, dzięki czemu łatwo wyciska się odżywkę. Odżywka ma bardzo gęstą konsystencję, nic nie spływa z włosów i łatwo się ją aplikuje. Kolejnym plusem tej odżywki jest jej wydajność, niewielka ilość wystarczy aby nałożyć ją na całe moje włosy. Produkt stosuję na różne sposoby, gdy mam więcej czasu pozostawiam go na włosach, na ok 20 minut gdy mam tego czasu mniej, wystarczy 5 minut. Zawsze jestem zadowolona z wyglądu moich włosów, po zastosowaniu tej odżywki. Uwielbiam kiedy moje włosy są wygładzone, dobrze się rozczesują a co najważniejsze nie puszą się! Nie zauważyłam obciążenia ani szybszego przetłuszczania się włosów. I zapomniałabym o zapachu, jest przepiękny. Mam wrażanie, że ta odżywka pachnie jak perfumy. 


Dlatego już wiem, że na pewno kupię go ponownie.




Działanie tej odżywki zostało potwierdzone w testach:

1. Odżywia, nawilża i regeneruje włosy.

2. Wygładza włosy na całej długości i ułatwia rozczesywanie, sprawia, że włosy są lśniące, miękkie i przyjemne w dotyku.

3. Poprawia kondycję zniszczonych włosów i chroni przed uszkodzeniami.


Produkt otrzymałam w ramach współpracy barterowej z PureBeauty







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)