wtorek, 19 września 2023

#2 ULUBIEŃCY PUREBEAUTY - VIBRANT CHARM / FaceBoom, Seboom, Oczyszczające plastry - kwiatki na niedoskonałości i wypryski / RECENZJA [annakoper]

 




Tak jak obiecałam w poprzednim poście, przyszła pora na kolejnego ulubieńca. Cieszę się, że mam możliwość współpracy z firmą PureBeauty. Co miesiąc otrzymuję pudełko wypełnione po brzegi kosmetykami a co za tym idzie, mam okazję poznać wiele nowych firm oraz ich produkty. Dzięki temu wiem w jakie kosmetyki warto zainwestować w przyszłości. 





Moim kolejnym ulubieńcem stały się oczyszczające plasterki w kształcie kwiatków marki Face Boom. Po pierwszym użyciu tych plasterków byłam w szoku jak działają, dlatego wybrałam się do mojej ulubionej drogerii i kupiłam aż 3 opakowania aby mieć je zawsze w swojej kosmetyczce. Przyznam się, że nie spodziewałam się tego, że te małe plasterki potrafią zdziałać takie cuda.




Formuła tych plasterków, została  oparta w 100% na wegańskich składnikach. Ich zadanie to regeneracja niedoskonałości. Dzięki nim pryszcze i niedoskonałości znikają dużo szybciej, dodatkowo chronią wypryski przed zabrudzeniami, niepotrzebnym dotykaniem oraz czynnikami zewnętrznymi. Plasterki wchłaniają nadmiar sebum i zanieczyszczenia.  Ich wegańska formuła oparta została na bazie olejku z drzewa herbacianego i oleju z trawy cytrynowej.

 

Olejek z drzewa herbacianego - bardzo dobrze oczyszcza skórę, wykazuje działanie antybakteryjne, delikatne ściąga pory, działa regenerująco i normalizuje wydzielanie sebum.

 

Olej z trawy cytrynowej - sprzymierzeniec skóry problematycznej, wspiera ją w walce z niedoskonałościami i wypryskami, wpływa korzystanie na regulacje sebum.

 

Plastry oczyszczające Face Boom to świetny rozwiązanie na niespodzianki, które mogą pojawić się w każdej chwili. Pomimo tego, że nie mam dużych problemów z niedoskonałościami na skórze, od czasu do czasu jednak pojawiają się. Plasterki sprawdziły mi się świetnie, zaklejone nimi niedoskonałości goją się zdecydowanie szybciej dodatkowo zmniejszają stan zapalny. W żaden sposób nie podrażniają! Stosuję je zazwyczaj na noc. Duży plus za to, że świetnie trzymają się i nie odklejają w czasie snu. 







Plasterki na niedoskonałości otrzymałam w pudełku kosmetycznym VIBRANT CHARM
współpraca barterowa z firmą PureBeauty. 

Dziękuję @purebeauty_pl





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)