wtorek, 5 września 2023

pudełko z kosmetykami PureBeauty VIBRANT CHARM / OpenBox [annakoper]





Rozpoczęliśmy nowy miesiąc! Jak dobrze wiecie, zawsze na początku miesiąca na moim blogu pojawia się post z openboxem pudełka od PureBeauty

Muszę przyznać, że za każdym razem kiedy otwieram te kosmetyczne pudełka  jestem zachwycona ich zawartością. Czasami mam wrażenie, że PureBeauty czyta w moich myślach i wrzuca do nich, kosmetyki, o których marzę. 

Jak zawsze w pudełku możemy znaleźć produkty z różnych kategorii, bardzo spodobało mi się to, że tym razem otrzymałam nie tylko kosmetyki do pielęgnacji. 







Uwielbiam kosmetyki marki MIYA, tym razem będę miała możliwość przetestować serum nawilżające. Kolejnymi produktami do pielęgnacji twarzy jest woda tonizująca, krem do twarzy i na okolice oczu oraz rozświetlająca baza pod makijaż. Dodatkowo otrzymałam dość sporą próbkę maski na noc. Natomiast oczyszczające plasterki w kształcie kwiatków, na pewno wykorzystam w momencie kiedy na mojej buzi pojawia się niedoskonałości i wypryski.  Od czasu do czasu mam z nimi problem, dlatego świetnie, że będę mogła wypróbować te plasterki.

Jeżeli chodzi o kosmetyki do włosów, to w pudełku otrzymałam wcierkę z mojej ulubionej marki ONLYBIO, oraz szampon, który może być także żelem pod prysznic. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie ten produkt, ponieważ jeszcze nigdy nie używałam czegoś takiego, żel pod prysznic i szampon 2 w 1, brzmi ciekawie.
I na koniec zostaje kolorówka, podkład do twarzy, tusz do rzęs oraz błyszczyk. Kilka razy wspominałam, że jedyne czego mi brakuje w tych boxach to właśnie produkty kolorowe. Tym razem trafiłam z kolorami idealnie, podkład jak i błyszczyk jak najbardziej trafiły w mój gust. 

W kolejnej części postu będziecie mogli zobaczyć co dokładnie znalazło się w pudełku oraz przeczytać krótkie opisy. W kolejnych postach wrócę do Was z moimi ulubieńcami. 











PURE BEAUTY |  VIBRANT CHARM VIBRANT CHARM
 to wyjątkowa edycja i zestaw produktów, których energia i kolor idealnie wpisują się w atmosferę letniego finału, wibracje pełne życia, starannie dobrane składniki i pobudzający design sprawiają, że ten zestaw stanie się prawdziwym uosobieniem energii na zakończenia lata. Odkrywaj, kreuj i poczuj to razem z nami! Końcówka lata może być równie piękna jak jego początek!



Bielenda

Eco Nature Woda Tonizująca Nawilżająco-Kojąca Śliwka Kakadu + Jaśmin + Mango.

Zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego. Produkt gwarantuje optymalny poziom nawilżenia Twojej skóry, neutralizuje poziom pH, który mógł zostać zaburzony podczas jej mycia. Odświeża skórę i koi podrażnienia, doskonale przygotowuje naskórek do dalszej pielęgnacji.







Bielenda Professional 

Łagodzący krem do twarzy i na okolice oczu.

Koi i łagodzi podrażnienia. Intensywnie nawilża, regeneruje i wyciszą skórę po zabiegach (szczególnie retinoidach). Zmniejsza zaczerwienienia, świąd i pieczenie. Polecany również do skór atopowych, skłonnych do alergii i wrażliwych.




Aloesove

Żel pod prysznic i szampon 2w1.

Uniwersalny żel pod prysznic i szampon 2w1 dla kobiet i mężczyzn, do każdego typu skóry i włosów. Posiada delikatny naturalny zapach. Dokładnie oczyszcza, nie podrażnia bawet najbardziej wrażliwej skóry.





Soraya

Plante Rozświetlająca baza pod makijaż

Baza pod makijaż Plante to lekka, jedwabista formuła z rozświetlającymi drobinkami, która szybko się wchłania, cudownie nawilża i wygładza cerę, sprawiając, że nakładanie makijażu jest łatwiejsze, a efekt trwalszy. Baza pięknie nawilża skórę, nadając jej promienny wygląd.





Stars from the stars

Stras Extreme Lashes Tusz do rzęs extra pogrubiający.

Tusz do rzęs, w kolorze czarnym, pogrubia i rozdziela rzęsy, dodając im nieziemskiej objętości. Gwiezdny efekt na wyciągnięcie Twojej ręki.





Uriage

Age Absolu Zagęszczająca skórę maska na noc.

Globalna przeciwstarzeniowa maska, która stymuluje syntezę prokolagenu X6 w celu przywrócenia gęstości i ujędrnienia każdego typu skóry. Maska działa na wszystkie oznaki starzenia: zmarszczki, zwiotczałość utratę objętości, utratę blasku, utratę odżywienia. Po jej zastosowaniu skóra jest nawilżona, pełniejsza, wzmocniona i zregenerowana.





Miya Cosmetics

Serum nawilżające z potrójnym kwasem hialuronowym [2%].

Optymalnie nawilża skórę, regeneruje, odżywia, ujędrnia. Zmniejsza widoczność zmarszczek. Polecane jako kuracja do skóry bardzo suchej, odwodnionej, matowej, pozbawionej blasku.





Kokie

Lip Vener Cream Gloss.

Nanieś na usta Lip Vener Cream Gloss, aby uzyskać intensywnie na pigmentowany blask. Wygodna nieoklejająca formuła o kryjącym wykończeniu. Kosmetyk dostępny w neutralnych, a także odważnych kolorach.





Face Boom

Seboom Oczyszczające plastry-kwiatki na niedoskonałości.

Hydrokoloidowe, oczyszczające plastry na niedoskonałości i wypryski o kształcie słodkich, zielonych kwiatków. Dzięki nim pryszcze i niedoskonałości znikają dużo szybciej. Chronią wypryski przed zabrudzeniem, niepotrzebnym dotykaniem i czynnikami zewnętrznymi. Wchłaniają nadmiar sebum i zanieczyszczenia.





OnlyBio

Hair in Balance Wcierka Booster intensywnie pobudzająca.

Jej zadaniem jest stymulowanie mieszków włosowych oraz znajdujących się w nich cebulek. W ten sposób nie tylko przeciwdziała przerzedzeniu się pasm, ale przede wszystkim przyspiesza wzrost włosów. Dzięki niej na Twojej głowie szybko pojawią się zdrowe mocne baby hairs, które już niedługo będą okalać twarz.





Revers

Podkład Mineral Perfect Silky Matte.

Nawilżająco-matujący podkład do twarzy o wyjątkowo kremowej konsystencji, która nie tworzy tłustej warstwy ani efektu maski. Podkład doskonale wyrównuje koloryt skóry i zmniejsza widoczność wszelkich niedoskonałości. Bez smug, plam i zbierania się w załamaniach.

 







W pudełku znalazłam również próbki kosmetyków marki Urgo Dermoestetic oraz GLISS







Jestem ciekawa, jak podoba Wam się zawartość tego pudełka? Koniecznie dajcie znać w komentarzu. 



Pudełko z kosmetykami otrzymałam w ramach współpracy barterowej z firmą PureBeauty.


Dziękuję @purebeauty_pl 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)