sobota, 30 grudnia 2023

DERMOBOX od Pure Beauty / Dermokosmetyki CeraVe, LA ROCHE POSAY, VICHY - zawartość pudełka [annakoper]






DERMOBOX , to dodatkowe pudełko z kosmetykami, które otrzymałam od PureBeauty. Znalazły się w nim produkty, których nie miałam okazji używać, dlatego tym bardziej się cieszę, że mam okazję przetestować je i sprawdzić jak zadziałają na moją skórę oraz włosy. W pudełku znalazło się aż 7 dermokosmetyków w tym 2 miniaturki, które są naprawdę sporej wielkości. 


Wszystkie te dermokosmetyki były zapakowane w eleganckim pudełku. PureBeauty jest mistrzem jeżeli chodzi o wygląd przesyłek oraz sposób zapakowania kosmetyków. 
Wewnątrz pudełka znalazły się produkty marek takich jak CeraVe, La Roche Posay, Vichy.

 






marka CeraVe

*Nawilżająca emulsja do mycia  
*Nawilżający balsam
*Nawilżający krem do twarzy






*Nawilżająca emulsja do mycia to bardzo delikatny produkt, który oczyszcza skórę bez uczucia ściągnięcia. Emulsja ta idealnie sprawdzi się do cery suchej oraz wrażliwej. Jest ona hipoalergiczna i bez zapachowa, została pozbawiona składników pianotwórczych, które mogą wpłynąć na podrażnienia skóry ciała oraz twarzy. W składzie znajdują się trzy kluczowe ceramidy, które wspierają barierę ochronną skóry. Już od dawna chciałam przetestować ten produkt, dlatego bardzo się cieszę, że w tym pudełku właśnie się on znalazł. Otrzymałam dość sporo miniaturkę, którą będę mogła przetestować i w momencie kiedy sprawdzi mi się, kupię pełnowymiarowy produkt.
  







*Nawilżający balsam to kolejny produkt, który świetnie sprawdzi się do skóry suchej i wrażliwej. Nadaje się także do cer problematycznych lub ze skłonnością do atopii, trądziku czy nawet łuszczycy. Jest to kosmetyk, który możemy stosować nie tylko do skóry twarzy ale także całego ciała. Balsam posiada bardzo bogatą formułę, która zawiera trzy kluczowe ceramidy oraz kwas hialuronowy. Oprócz tego, że świetnie nawilża to dodatkowo wspiera odbudowę bariery ochronnej skóry. Jest to kosmetyk, który także jest bezzapachowy czyli idealnie sprawdzi się do osób, które nie lubią perfumowanych produktów. Tutaj także otrzymałam dość sporą miniaturkę, jej pojemność to aż 50 ml. I tak jak w przypadku poprzedniego kosmetyku, będę mogła sobie go przetestować i w momencie kiedy będę zadowolona z efektów jakie uzyskam podczas jego stosowania, zakupie pełnowymiarowy produkt. 







*Nawilżający krem do twarzy to kolejny produkt, który będę miała okazję przetestować, tym razem jest to produkt w wersji pełnowymiarowej. Bardzo podoba mi się to w jakim opakowaniu został zamknięty krem, ten aplikator bardzo ułatwia aplikację. Bardzo polubiłam ten krem za jego lekką konsystencję oraz za to, że szybko się wchłania i pozostawia na mojej skórze efekt glow. Tutaj w składzie także znajdziemy trzy kluczowe ceramidy, które pomagają odbudowywać barierę ochronną skóry. Dodatkowo kwas hialuronowy wspomaga nawilżenie cery. Jest to kosmetyk, który możemy stosować na dzień jak i na noc. 







marka LA ROCHE POSAY

*Effeclar Duo Plus spf 30 
*Cicaplast balsam B5+







*Cicaplast balsam B5+ to kojący balsam do skóry, który może być stosowany do twarzy i ciała, może być stosowany także w pielęgnacji skóry dzieci czy niemowląt. Skutecznie regeneruje skórę już od pierwszego użycia, dodatkowo koi oraz przyspiesza proces regeneracji. Ten produkt także jest bezzapachowy a po nałożeniu na skórę bardzo szybko się wchłania a co najważniejsze, nie pozostawia uczucia lepkości. W pudełku otrzymam produkt pełnowymiarowy.








*Effeclar Duo Plus spf 30 jest to krem, który przede wszystkim skutecznie redukuje niedoskonałości oraz odblokowuje pory, jest to idealny produkt do mojej cery. Dodatkowo chroni też przed działaniem czynników zewnętrznych takich jak promieniowanie UV czy zanieczyszczenia. W swoim składzie zawiera składniki aktywne, które zmniejszają zaczerwienienia oraz łagodzą podrażnienia. Bardzo podoba mi się to, że produkt świetnie nawilża moją cerę ale dodatkowo sprawia, że jest wygładzona z lekkim matowym wykończeniem. Ma także bardzo przyjemny, delikatny zapach. Otrzymałam produkt pełnowymiarowy.







marka VICHY

*DERCOS DS Szampon przeciwłupieżowy 
*DERCOS Peelingujący szampon przeciwłupieżowy






*DERCOS DS Szampon przeciwłupieżowy  to kosmetyk, o którym ostatnio zrobiło się bardzo głośno, czytałam też wiele pozytywnych recenzji na jego temat dlatego cieszę się, że mam okazję go przetestować. Jest to szampon przeciwłupieżowy, który sprawdzi się także przy problemie z przetłuszczającą się skórą głowy. Zawiera on kompleks starannie wyselekcjonowanych składników- wzbogacony jest o 1% dwusiarczku selenu i 1% kwasu salicylowego. Kompozycja elementów wnika w głąb włókien a także działa odżywczo na skórę, skutecznie i na długo usuwa  łupież a także regeneruje włosy i pozostawia skórę ukojoną bez uczucia swędzenia. 
Otrzymałam pełnowymiarową wersję tego produktu. Produkt ten oprócz tego, że usuwa łupież i zapobiega jego powstawaniu to przywraca włosom utraconą siła i głęboko je odżywia. Łagodzi także swędzenie skóry, podrażnienia oraz reguluje produkcję sebum.








*DERCOS Peelingujący szampon przeciwłupieżowy to produkt,  który ma bardzo delikatną formułę ale jednocześnie bardzo dokładnie oczyszcza skórę głowy, dodatkowo pozwala zwalczyć łupież. Jego peelingujące drobinki delikatnie pozbywają się zanieczyszczeń oraz martwego naskórka. Szampon ten możemy stosować codziennie nawet jeżeli posiadamy wrażliwą skórę głowy. Ten szampon także otrzymam wersji pełnowymiarowej.







Bardzo cieszę się, że mam okazję poznać te produkty, słyszałam o nich masę dobrych opinii i mam nadzieję, że u mnie także wszystkie się sprawdzą. 














#cerave #larocheposay #effaclar #cicaplast #vichy #dercos #skincare #facecare #haircare #bodycare 


Pudełko z kosmetykami otrzymałam w ramach współpracy barterowej z marką PureBeauty










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)