środa, 27 grudnia 2023

ULUBIEŃCY MIESIĄCA! Pure Beauty Birthday! / STARS FROM THE STARS - GALARETKA DO LAMINACJI WŁOSÓW [recenzja]



Hej ;)
Kolejny post i kolejny ulubieniec z ostatniego pudełka PureBeauty. Chyba nie jesteście zaskoczeni, że na moją listę ulubionych kosmetyków trafia kolejny produkt do włosów, jest nim galaretka do laminacji włosów. Produkty marki STARS FROM THE STARS są mi dobrze znane, bardzo często pojawiają się w pudełkach PureBeauty albo kupuję je sama. Są to kosmetyki na każdą kieszeń, ich ceny są bardzo atrakcyjne i często możemy także znaleźć je na promocjach. W swojej ofercie posiadają nie tylko kosmetyki do włosów ale także do ciała, makijażu czy paznokci.







Pierwszą rzeczą na jaką zwróciłam uwagę to piękne galaktyczne opakowanie, na którym znajduje się wiele informacji na temat produktu. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kiedy moje włosy są wygładzone, lśniące i sypkie. Dlatego kiedy przeczytałam informacje o tym produkcie byłam bardzo ciekawa czy faktycznie taki efekt uzyskam stosując go.

Jest to produkt, który podobno sprawdzi się przy każdej porowatości włosów.  Ja mam włosy średnioporowate i jak najbardziej w moim przypadku produkt sprawdza się świetnie. 






Ten produkt swoją konsystencją bardziej przypomina mi mus lub budyń, jeżeli chodzi o zapach bardzo słodki i cukierkowy.  Ma też piękny różowy kolor z delikatnymi drobinkami. Aplikacja produktu jest banalnie prosta! Na umyte i delikatnie wilgotne włosy nakładamy galaretkę, następnie po 15 minutach spłukujemy ją. Obawiałam się trochę czy produkt nie będzie obciążał moich włosów i wpływał na szybsze przetłuszczanie się ich. Otóż nie! Włosy po wysuszeniu są pięknie wygładzone, świetnie się rozczesują a co najważniejsze są sypkie i nie elektryzują się. 
Kolejnym plusem tego kosmetyku jest jego wegańska formuła, od zawsze staram się wybierać produkty przyjazne dla środowiska oraz zwierząt. I na koniec jego wydajność, ten produkt naprawdę  jest bardzo wydajny. Przyznam się, że myślałam, że zniknie mi w ekspresowym tempie a pomimo tego, że użyłam go już wiele razy w słoiczku nadal mam jego sporą ilość. 










Produkt otrzymałam w ramach współpracy barterowej z PureBeauty










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)