środa, 27 grudnia 2023

ULUBIEŃCY MIESIĄCA! Pure Beauty Birthday! SO! FLOW by VIS PLANTIS OCZYSZCZAJĄCA MASKA DO SKÓRY GŁOWY [recenzja]

 




Przyszła pora na ulubione kosmetyki z ostatniego pudełka PureBeauty

Urodzinowe pudełko, które otrzymałam w grudniu było wypełnione świetnymi kosmetykami, nawet już kilka z nich trafiło na listę ,,ulubieńcy miesiąca". W tym poście będziecie mogli przeczytać recenzję pierwszego z nich. 

Bardzo cieszę się, że mam okazję współpracować z firmą PureBeauty, ponieważ to dzięki Nim mam okazję testować wiele wspaniałych produktów oraz poznawać nowe firmy kosmetyczne, o których nie miałam pojęcia. 










Dziś przyszła pora na pierwszego ulubieńca, a jest nim oczyszczająca maska z glinką SO! FLOW by VIS PLANTISktóra redukuje wydzielanie sebum. Jest to produkt przeznaczony do skóry głowy o orzeźwiającym tropikalnym zapachu.


 Ja o moje włosy dbam bardzo mocno i to właśnie kosmetyki do ich pielęgnacji uwielbiam testować najbardziej. Do tego stopnia, że często kiedy widzę nowości na pułkach w drogerii, nie umiem się powstrzymać i kupuję je. Cieszę się, że w urodzinowym Boxie znalazło się kilka produktów właśnie do włosów. 

Ta oczyszczająca maska zaciekawiła mnie od samego początku ponieważ obecnie zmagam się z przetłuszczającą skórą głowy i szukam kosmetyków, które pomogą mi pozbyć się tego problemu. Zazwyczaj do oczyszczania skóry głowy stosuję różnego rodzaju peelingi jednak maski jeszcze nie miałam, dlatego tym bardziej byłam ciekawa jak ten produkt poradzi sobie z moim problemem.







W formule produktu umieszczono innowacyjne kapsułki uwalniające składniki aktywne, takie jak ekstrakt z rozmarynu i olejek z drzewa herbacianego, które natychmiastowo regulują wydzielanie sebum, przywracają komfort i sprawiają, że skóra głowy jest odświeżona i oczyszczona już po pierwszym użyciu. Dodatek piroktonianu olaminy zapewnia także  działanie przeciwłupieżowe i normalizujące. 

Jest to maska, którą nakładamy na suchą skórę głowy przed myciem włosów, lub po pierwszym umyciu włosów na wilgotną skórę głowy. Ja stosuję ją zawsze przed myciem. Produkt pozostawiam na około 10-15 minut a następnie spłukuję i myję włosy szamponem. Producent zaleca aby stosować go do dwóch razy w ciągu tygodnia lub według potrzeb. Maska ma żelową konsystencję, nie jest zbyt gęsta ale też nie spływa z włosów, świetnie rozprowadza się ją na skórze głowy. Uwielbiam ten owocowy, tropikalny zapach! Duży plus także za opakowanie, ten dozownik bardzo ułatwia aplikacje maski. Podczas stosowania tej maski nie czułam żadnego dyskomfortu, moja skóra głowy także nie była podrażniona. A już po pierwszym użyciu zauważyłam, że moje włosy zdecydowanie dłużej są świeże i nie muszę myć ich już codziennie. Zazwyczaj włosy myję co dwa dni, jednak czasami kiedy budzę się rano, niestety nawet po wieczornym myciu moje włosy wyglądają źle i muszę użyć suchego szamponu. Cieszę się, że teraz wstaję rano i nie muszę tracić czasu na mycie włosów suchym szamponem. 

Dlatego jeżeli szukasz produktu, który przedłuży świeżość włosów i dobrze oczyści skórę głowy to zachęcam do wypróbowania tej maski.  


 





Produkt otrzymałam w ramach współpracy z marką PureBeauty
[współpraca barterowa]










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)