sobota, 30 marca 2024

Odkryj nowy trend w pielęgnacji skóry! #SKINSTREAMING / Box z kosmetykami od PureBeauty / OpenBox!






Odkryj nowy trend w pielęgnacji skóry #SKINSTREAMING, słyszeliście może już o nim?

  Ostatnio od PureBeauty otrzymałam kolejny box z kosmetykami a w nim cztery produkty, dzięki którym jeszcze lepiej zadbam o stan mojej skóry.

 SKINSTREAMING to prosta i minimalistyczna rutyna pielęgnacyjna, do której nie potrzebujemy wielu produktów. Jest to świadoma pielęgnacja skóry w kilku prostych krokach, która uwzględnia łagodne produkty do oczyszczania, serum dopasowane do potrzeb naszej skóry, do tego produkt, który zadba o odpowiednie nawilżenie. Na koniec oczywiście produkt z SPF tak aby jeszcze lepiej zadbać o naszą skórę. 






PureBeauty ostatnio rozpieszcza mnie dodatkowymi pudełkami pomimo tego, że obecnie posiadam bardzo dużo kosmetyków, to i tak bardzo się cieszę, kiedy mogę przetestować nowości kosmetyczne. Dzięki temu, że testuję tak wiele produktów, wiem jakie składniki aktywne moja skóra lubi, a czego  raczej powinnam unikać w mojej pielęgnacji. 

W tym pudełku otrzymałam aż cztery produkty tak naprawdę znam tylko jeden ponieważ miałam okazję go już używać, Muszę przyznać, że sprawdził mi się świetnie dlatego bardzo ucieszyłam się kiedy zobaczyłam go także w tym pudełku.

Bardzo lubię otrzymywać pudełka z kosmetykami od PureBeauty, ponieważ zawsze znajdę w nich coś co sprawdzi się w mojej pielęgnacji. Kosmetyki są zawsze przepięknie zapakowane co dodatkowo sprawia, że rozpakowanie boxów daje mi dużo radości. Podoba mi się także to, że dodatkowo do każdego pudełka dołączona jest ulotka, z której możemy dowiedzieć się najważniejszych informacji o kosmetykach.  

 







✨ CERAVE NAWILŻAJĄCA EMULSJA DO MYCIA

Ten produkt już dobrze znam ponieważ aktualnie używam go w swojej pielęgnacji. Miniaturową wersję tej emulsji do mycia otrzymałam w jednym z poprzednich pudełek od PureBeauty. Nawilżająca emulsja do mycia to bardzo delikatny produkt, który oczyszcza skórę bez uczucia ściągnięcia. Emulsja ta idealnie sprawdzi się do cery suchej oraz wrażliwej. Jest ona hipoalergiczna i bezzapachowa, została pozbawiona składników pianotwórczych, które mogą wpłynąć na podrażnienia skóry ciała oraz twarzy. W składzie znajdują się trzy kluczowe ceramidy, które wspierają barierę ochronną skóry. Dodatkowy plus tego kosmetyku to butelka z dozownikiem.





✨ VICHY SERUM LIFTACTIV B3

Tego serum jestem bardzo ciekawa ponieważ oprócz tego, że ma redukować przebarwienia to dodatkowo przywrócić skórze jednolity koloryt oraz wyrównać drobne zmarszczki. Bardzo podoba mi się to, że jest hipoalergiczny oraz został pozbawiony wszelkich substancji zapachowych. Jego formuła zawiera 5% niacynamidu, który działa w głębszych warstwach naskórka tak, aby widoczne zmniejszyć przebarwienia oraz ograniczyć powstawanie nowych. 
Kwas glikolowy + składniki peelingujące o delikatnym działaniu złuszczającym powierzchnię skóry wydobywają jej blask oraz ujednolicają jej koloryt. Witamina Cg posiada właściwości antyoksydacyjne natomiast bio peptyd znany jest ze swojej skuteczności w walce ze zmarszczkami.
Serum to idealnie sprawdzi się do codziennego stosowania rano ale także wieczorem. Stosujemy je na czystą oraz osuszoną skórę twarzy. Unikamy także kontaktu z oczami oraz ustami. 





✨ LA ROCHE POSAY TOLERIANE SENSITIVE KREM

Tego kremu także nie miałam okazji wcześniej używać, dlatego tym bardziej ucieszyłam się kiedy zobaczyłam go w tym pudełku. W ostatnim czasie bardzo skupiłam się na nawilżaniu mojej cery ponieważ po zimie stała się ona matowa oraz słucha. Ten krem ma bardzo dobre opinie w Internecie dlatego mam nadzieję, że u mnie także świetnie się sprawdzi. Ma on za zadanie zapewnić intensywne nawilżenie nawet do 48 h. Koi skórę a co najważniejsze zmniejsza także wszelkie podrażnienia, łagodzi uczucie ściągnięcia, pieczenia oraz zaczerwienienia na skórze. Dlatego będzie on idealny nawet dla skóry wrażliwej. 
W swoim składzie zawiera glicerynę, ceramidy oraz wodę termalną z La Roche-Posay. Ten krem także jest bezzapachowy, ma lekką formułę, bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości na skórze. Moja skóra po użyciu tego kremu jest bardzo nawilżona i cudowna w dotyku. Używam go także pod makijaż, sprawdza się świetnie jako baza. 





✨ VICHY CAPITAL SOLEIL UV-AGE DAILY SPF50

Muszę Wam powiedzieć, że ostatnio nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez kosmetyków z SPF. Mam dwa moje ulubione, które kupuję na zmianę ale nie ukrywam, że cieszę się, że będę miała okazję przetestować coś nowego. Ten lekki fluid przeciw oznakom fotostarzenia posiada bardzo wysoki filtr spf50+. Zapobiega on także powstawaniu zmarszczek oraz przebarwień. W swoim składzie zawiera składniki aktywne takie jak frakcje probiotyczne, które wspierają regenerację bariery ochronnej skóry. Niacynamid, który zapobiega powstawaniu przebarwień. Peptydy, które działają przeciwzmarszczkowo. 
Uwielbiam ten produkt za jego lekką formułę, która nie pozostawia tłustego uczucia na skórze a co najważniejsze szybko się wchłania i nie bieli skóry. Stosuje go codziennie rano po mojej rutynie pielęgnacyjnej. Idealnie sprawdza się pod makijaż. Ten kosmetyk ma delikatny zapach, jednak jest on tak bardzo przyjemny, że w żaden sposób nie przeszkadza mi. 



















Pudełko z kosmetykami otrzymałam w ramach współpracy z PureBeauty.
Dziękuję!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)