czwartek, 30 maja 2024

BOX „GREEN ON” - GARNIER / PureBeauty co znalazło się w pudełku?



Marka PureBeauty znowu mnie rozpieszcza, w tym miesiącu oprócz standardowego comiesięcznego pudełka, dodatkowo otrzymałam aż 3 BOXY. 







Na początek zielony BOX czyli GREEN ON, w którym znalazły się produkty marki GARNIER! Muszę przyznać, że ta przesyłka bardzo mnie zaskoczyła a jednocześnie ucieszyła, ponieważ znalazłam w niej kosmetyki mojej ulubionej marki.




  SKUTECZNOŚĆ MAMY W NATURZE! Jest to hasło, które towarzyszy marce Garnier, która właśnie obchodzi swoje 120-lecie a z tej okazji rusza w Polskę z trasą do 6 największych miast! Ja miałam okazję uczestniczyć w EVENCIE w Łodzi!  To był mój pierwszy event i bardzo cieszę się, że miałam okazję w nim uczestniczyć. Było super! Mogłam tam przetestować nowości, skorzystać z bezpłatnych badań dermatologicznych i trychologicznych, wziąć udział w ekologicznych warsztatach oraz atrakcyjnych konkursach. Otrzymałam też prezent, nowe kosmetyki do przetestowania - uwielbiam. 




Spotkania z marką Garnier odbędą się także w innych miastach:


22-23.06 - KRAKÓW (Wianki) - Bulwar Czerwieński


29-30.06 - POZNAŃ - park przy Starym Browarze

19-20.07- WROCŁAW - galeria Wroclavia, plac przy skrzyżowaniu Suchej i Borowskiej


27-28.07 - GDAŃSK - Jarmark Dominikański- Plac Świętopełka przy ul.Szerokiej. 





Wracając do BOXu GREEN ON BOX, znalazłam w nim kilka produktów, które już używałam ale są też takie, które są dla mnie nowością. 

Zaczną może od produktów, które już znam i od dawna znajdują się w mojej rutynie pielęgnacyjnej. 







Ta nawilżająca emulsja oczyszczająca to produkt, który skradł moje serce od pierwszego użycia. Zużyłam już dwa opakowania tej emulsji, dlatego cieszę się, że otrzymałam kolejne opakowanie. Jest to produkt, który obecnie jest nr jeden w pielęgnacji mojej cery. Oprócz tego, że świetnie oczyszcza moją skórę z wszelkich zanieczyszczeń to dodatkowo nawilża ją. Produkt posiada formułę, która została wzbogacona o kwas hialuronowy, glinkę i ceramidy. Używam tego produktu już prawie dwa miesiące i zauważyłam, że moja cera jest bardziej wygładzona a pory na skórze  zwężone. Ten produkt jest bez zapachowy oraz Przyjazny dla mikrobiomu naszej skóry. Idealnie sprawdzi się do każdego typu skóry nawet tej wrażliwej.








Rozświetlający fluid do twarzy z SPF 50+ z witaminą C to kosmetyk, który dobrze już znam ponieważ obecnie używam go w swojej pielęgnacji.  Jest to produkt, który idealnie nadaje się pod makijaż. Bardzo szybko się wchłania, nie bieli za to bardzo ładnie rozświetla i nadaje blask skórze. W swojej formule zawiera między innymi: witaminę C, która znana jest ze swoich właściwości antyoksydacyjnych, rozświetlających cerę, filtr SPF50+, który chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni UVB oraz krótkim i długim promieniowaniem UVA, oraz pigmenty mineralne, które natychmiast rozświetlają skórę i nadają jej blasku. Konsystencja kremu jest bardzo lekka a po nałożeniu go na skórę nie ma nieprzyjemnego uczucia lepkości. Świetnie nawilża i jest odpowiedni nawet dla skóry wrażliwej.




Pure Active BHA + Nicynamid Fluid przeciw niedoskonałościom do twarzy z SPF50+ . Ten produkt to dla mnie nowość, dlatego bardzo się cieszę że znalazł się w tym pudełku. Już po pierwszym użyciu tego fluidu byłam bardzo zadowolona ponieważ delikatnie matuje moją skórę, uwielbiam używać go także pod makijaż i jako baza sprawdza się idealnie. Ma bardzo lekką formułę a po nałożeniu na twarz szybko się wchłania a co najważniejsze nie bieli twarzy.  Posiada bardzo wysoką ochrona SPF, chroni przed promieniowaniem UVB oraz UVA. Wypływa także na redukcja niedoskonałości oraz przebarwień trądzikowych.





Maski do włosów GARNIER to taki produkt, który zawsze mam w moim domu. Kiedy kończy się jedna, biegnę do drogerii po następną. Przetestowałam już chyba wszystkie wersje.  




Wygładzająca maska do włosów Cocoa Butter Hair Food to produkt, który idealnie sprawdzi się do włosów puszących się. Nowa formuła maski została wzbogacona o witaminy C, E,F, które wraz z kompleksami Omega 6,9 oraz masłem shea i kakaowym sprawia, że włosy są idealnie wygładzone i nie puszą się. Produkt posiada aż 97% składników pochodzenia naturalnego, ma przepiękny kakaowy zapach i jest bardzo wydajna. Moje włosy są dość puszące i niestety po każdym myciu mam z nimi mały problem. Ta maska ratuje moje włosy! Formuła maski Cocoa Butter Hair Food jest lekka i bardzo kremowa, co sprawia, że łatwo się aplikuje oraz spłukuje z włosów, nie obciąża i nie wpływa na szybsze przetłuszczanie się moich włosów. 


Masło kakaowe, które jest  głównym składnikiem tej maski, jest bogate w kwasy tłuszczowe, witaminy oraz antyoksydanty, które pomagają w odbudowie i wzmocnieniu struktury naszych włosów. Intensywnie nawilża i skutecznie zapobiega przesuszeniu się włosów, przywracając im miękkość, gładkość i elastyczność. Możemy stosować ją aż na trzy sposoby jaką odżywkę, maskę oraz jako produkt bez spłukiwania.




Regenerująca maska do włosów Papaya Hair Food to produkt który idealnie sprawdzi się do włosów zniszczonych. Papaja, to główny składnik tej maski, jest ona bogata w enzymy, witaminy i przeciwutleniacze, które wspomagają proces regeneracji włosów, przywracając im zdrowy wygląd i blask. Odżywia i pomaga wzmocnić włosy od nasady aż po same końce. Redukuje także  łamliwość i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Formuła tej maski jest lekka i także łatwa do spłukania, nie obciąża włosów! Pozostawia je miękkie oraz wygładzone.  Garnier Fructis Papaya Hair Food można stosować na kilka sposobów: jako intensywną maskę regenerującą, odżywkę do codziennego użytku lub bez spłukiwania dla dodatkowej ochrony i odżywienia naszych włosów. Ma przepiękny zapach, który kojarzy mi się z wakacjami. W składzie również znajdziemy aż 97% składników pochodzenia naturalnego. 


 




@garnierpolska

@purebeauty_pl

*współpracareklamowa


Garnier | pielęgnacja | box kosmetyków

#garnier #greenon #skincare #haircare #pielęgnacja 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)