sobota, 29 czerwca 2024

Revitalift Clinical od L'Oreal Paris / BOX Pure Beauty Co znalazłam w pudełku?




Dziś chciałabym wam pokazać dwa produkty, które już od dłuższego czasu są przeze mnie używane. Pierwszy raz miałam okazję poznać je rok temu także dzięki PureBeauty. 


Są to dwa produkty od @lorealparis, które mają za zadanie zapobiegać pierwszym oznakom starzenia się skóry a jednocześnie zredukować drobne zmarczki i przebarwienia.


Pomimo tego, że nie mam dużych problemów z przebarwieniami na mojej cerze, to i tak uwielbiam stosować  produkty, które w swoim składzie zawierają witaminą C.  Świetnie rozświetlają i wyrównują koloryt mojej skórze. 





Kosmetyki do twarzy z filtrami to moje must have, nie tylko latem! Od dwóch lat stosuje je codziennie i żałuję, że tak późno zaczęłam to robić. Dawniej myślałam,  że kiedy nałożą pod podkład krem z filtrem mój makijaż nie będzie wyglądał najlepiej. Teraz kiedy na rynku mamy dostępnych wiele produktów z filtrami, każdy znajdzie coś dla siebie. Nie ma problemu czy twoja skóra jest mieszana, tłusta czy może ze skłonnością do przesuszania się. Przetestowałam już wiele produktów tego typu, ale zawsze wracam do moich dwóch ulubionych Bright Reveal ( o nim pisałam w poprzednim poście ) oraz Revitalift Clinical Anti-UV od Loreal.



Używanie filtrów przeciwsłonecznych w codziennej pielęgnacji jest bardzo ważne. Musimy chronić naszą skórę przed szkodliwym promieniowaniem UVA i UVB, które są jednymi z głównym przyczyn problemów skórnych, takich jak zmarszczki, utrata jędrności czy przebarwienia.





 Pure Beauty z L'oreal stworzyli box, w którym znalazłam produkty których działanie świetnie się ze sobą łączy. Przecież nie ma nic lepszego niż ochrona przed szkodliwym promieniowaniem oraz nadanie naszej skórze zdrowego blasku. 







REVITALIFT CLINICAL rozświetlający krem na dzień z spf 50+. Ten krem w swoim składzie zawiera witaminę C oraz ma wysoki SPF bo aż 50+. Ten wysoki filtr przeciwsłoneczny zapewnia bardzo wysoką ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB. Ma on za zadanie wspierać ochronę skóry przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych, pomaga zapobiec także pojawieniu się pierwszych oznak starzenia  a także zredukować przebarwienia oraz drobne zmarszczki.  Krem posiada ultralekką, nieklejącą się konsystencję, szybko się wchłania i nie bieli skóry. Bardzo podoba mi się także zapach tego produktu, jest bardzo delikatny, nie utrzymuje się on zbyt długo na skórze. Uważam, że jest to jeden z najlepszych produktów, które możemy stosować pod makijaż. Przetestowałam go już z różnymi podkładami, kryjącymi, matujących i nawilżającymi. Jeszcze nigdy nie zauważyłam aby zastosowanie tego SPF wpłynęło na to, że mój makijaż po prostu wyglądał źle. 












Revitalift Clinical Serum L'Oreal to serum, którego skład został wzbogacony o 12% czystej witaminy C, witaminę E oraz kwas salicylowy. Pomaga zwalczać 3 pierwsze oznaki starzenia - przebarwienia, rozszerzone pory, drobne linie i zmarszczki. Delikatnie złuszcza skórę, aby zmniejszyć widoczność porów oraz wygładzić skórę. Chroni  ją także przed stresem oksydacyjnym. Serum ma przepiękny zapach, jak dla mnie pachnie jak takie luksusowe kosmetyki. Lekka konsystencja i nietłusta formuła to coś co uwielbiam. Mam wrażenie, że po nałożeniu tego serum na twarz, jest ona delikatnie zmatowiona i cudownie wygładzona. Zauważyłam także znaczną poprawę w wyglądzie struktury mojej skóry, widoczność porów bardzo się zmniejszyła. 











Kosmetyki otrzymałam w ramach współpracy z PureBeauty
#skincare #revitaliftclinical @lorealparis 














 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)