czwartek, 27 czerwca 2024

Jedziemy na wycieczkę, zabieramy CERAVE w teczkę! / maksymalne nawilżenie - Box Cerave / PureBeauty





Maksymalne nawilżenie i kompleksowa pielęgnacja ciała w trakcie wakacji tylko z kosmetykami  marki CERAVE!

 

Jakiś czas temu otrzymałam wakacyjną przesyłkę od PureBeauty, a w niej zestaw kosmetyków marki CEREAVE! Kosmetyki zapakowane zostały w pudełko, które przypomina wakacyjną walizkę, super pomysł. 








Ten kompleksowy zestaw dermokosmetyków od marki CERAVE zapewni maksymalne oczyszczenie oraz nawilżenie naszej skórze, nie tylko podczas wakacji. Ja już wiem, że większość z tych produktów zostanie ze mną na dłużej. 

W pudełku znalazłam trzy pełnowymiarowe produkty oraz dwie mini wersje, które z wielką przyjemnością zabiorę ze sobą na wakacje.
 







Nawilżająca Emulsja CeraVe idealnie sprawdzi się dla cery suchej oraz bardzo suchej. Może być stosowana u dorosłych ale także u dzieci. Kosmetyk wielozadaniowy, ponieważ możemy używać go do całego ciała ale także do twarzy. Uwielbiam takie produkty. Obecnie w mojej pielęgnacji najczęściej używam produktów bezzapachowych, dlatego nie będę ukrywać, że bardzo spodobało się się to, że produkt nie jest perfumowany. Ta emulsja nie tylko zadba o nawilżenie naszej skóry ale także wpłynie na odbudowę jej naturalnej bariery ochronnej. W składzie znajdują się ceramidy oraz kwas hialuronowy. Emulsja ma bardzo lekką, nietłustą formułę, bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości na skórze. Duży plus za opakowanie z pompką, która ułatwia wydobywanie produktu z opakowania.








Nawilżający balsam to kolejny produkt, który mam okazję testować i bardzo żałuję, że dopiero teraz zaczęłam go używać. Zadaniem tego produktu jest przywrócenie skórze idealnego wyglądu, wygładzenie jej oraz nawilżenie, bez naruszenia bariery ochronnej. Działanie balsamu oparte zostało na właściwościach ceramidów, kwasu hialuronowego oraz technologii MVE. Ten balsam także nie posiada substancji zapachowy. Ma dość gęstą konsystencję ale mimo to bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia lepiej warstwy na skórze. Stosuję go codziennie wieczorem, przed snem i już widzę duża poprawę w wyglądzie mojej skóry.  Idealnie sprawdzi się dla skóry suchej i bardzo suchej. Może być aplikowany zarówno na twarz jak i ciało.







Tego produktu byłam bardzo ciekawa ponieważ słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii. Jest to idealny produkt do oczyszczania skóry twarzy oraz całego ciała. Oprócz tego, że świetnie oczyszcza to dodatkowo nawilża i koi bez naruszenia bariery ochronnej skóry. W swoim składzie zawiera 3 kluczowe ceramidy, trójglicerydy i skwalan. Ten nawilżający olejek do mycia ma bardzo delikatną formułę dlatego może być także używany przez dzieci. Faktycznie po zmieszaniu z wodą delikatnie się pieni. Dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu w pierwszym etapie oczyszczania mojej cery. Cudowna, otulająca formuła zapewnia pełen komfort pielęgnacji bez dyskomfortu czy pieczenia nawet u osób z alergiami czy AZS. 








I na koniec dwa miniaturowe produkty, które idealnie zmieszczą się do wakacyjnej kosmetyczki.

Jeden z nich to nawilżający balsam, który mam także w wersji pełnowymiarowej, oraz nawilżająca emulsja do mycia. Jest to produkt, który już dobrze znam. Uwielbiam go za to jak delikatnie oczyszcza moją skórę bez uczucia ściągnięcia, a co najważniejsze? Odbudowuje także jej barierę ochronną, silnie nawilża i intensywnie regeneruje. W składzie zawiera trzy kluczowe ceramidy, ale zostały wzbogacone o silnie nawilżający kwas hialuronowy. Idealnie sprawdza się przy mojej wrażliwej cerze!  Jest hipoalergiczna, bezzapachowa i pozbawiona składników pianotwórczych. Jak dla mnie jest to myjący żel, który jednocześnie działa jak nawilżający balsam. Moja skóra po jego użyciu jest dobrze oczyszczona ale dodatkowo bardzo nawilżona.  
Wiecie, że ten produkt także możemy używać do całego ciała? 

  







Kosmetyki otrzymałam w ramach współpracy z PureBeauty.





















 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)