poniedziałek, 17 czerwca 2024

#2 ulubieńcy PureBeauty GLAMOUR HEAVEN / SANTA MONICA pianka samoopalająca




Gotowi na kolejnego ulubieńca?
Tym razem jest to produkt, dzięki któremu będę pięknie opalona w te wakacje!


PureBeauty jest mistrzem jeżeli chodzi o dobieranie kosmetyków do każdego pudełka. Mam wrażenie, że z miesiąca na miesiąc boxy są coraz lepsze a ich zawartość przekracza moje oczekiwania. 

 W boxie GLAMOUR HEAVEN znalazłam wiele ciekawych produktów, które na pewno zostaną ze mną na dłużej. Jednym z nich jest pianka brązująca marki SANTA MONICA 






Jest to kosmetyk, którego byłam chyba najbardziej ciekawa, może dlatego, że zbliżają się wakacje a ja w tym roku chcę być pięknie opalona? Myślę, że tak! Przetestowałam już wiele balsamów i pianek brązujących i pomimo, że wiele z nich w jakimś stopniu spełniały moje oczekiwania to i tak szukałam tego idealnego! Nareszcie znalazłam!
Użyłam go dwa razy i już wiem, że jest to mój nr 1. Pomimo tego, że nie zużyłam jeszcze całego opakowania to już zamówiłam kolejne. 






Ta pianka to idealny produkt do stopniowego budowania pięknej opalenizny. Posiada beztłuszczową formułę, która szybko się wchłania i bardzo łatwo rozprowadza na skórze. Jednym z częstszych zarzutów wobec samoopalaczy jest ich specyficzny zapach, w tym przypadku zapach jest bardzo przyjemny (trochę czekoladowo - kokosowy). Oczywiście musimy pamiętać aby przed zastosowaniem tego typu produktu najpierw wykonać peeling całego ciała a następnie dobrze je nawilżyć, najbardziej skupiając się na kolanach, łokciach oraz kostkach. Do nakładania pianki zawsze używam rękawicy. Używanie jej pomaga w równomiernym rozprowadzeniu produktu na skórze. Piankę zawsze nakładam na noc a następnie rano ją zmywam, wtedy uzyskuję najlepszy efekt. 
Naturalnie wyglądająca opalenizna bez pomarańczowych tonów! 

Pianki brązujące to wygodna i skuteczna alternatywa dla tradycyjnego opalania. Dlatego jeżeli tak jak ja nie lubisz leżeć godzinami na słońcu albo chodzić do solarium, to koniecznie musisz wypróbować tej pianki!














współpraca PureBeauty









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)