poniedziałek, 17 czerwca 2024

#1 ulubieńcy PureBeauty GLAMOUR HEAVEN / REGENERUM - peeling do skóry głowy






Cześć :)
Dzisiaj mam dla Was recenzję pierwszego, mojego ulubionego produktu, który znalazłam w ostatnim pudełku PureBeauty  GLAMOUR HEAVEN. 

Jest nim trychologiczny peeling do skóry głowy REGENERUM





 Peeling do skóry głowy jest to produkt, bez którego nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji włosów. Jest to kosmetyk przeznaczonym do oczyszczania skóry głowy z nagromadzonych zanieczyszczeń, sebum oraz resztek kosmetyków do stylizacji. Produkt ten ma na celu stymulowanie także krążenie krwi, co wspomaga zdrowy wzrost włosów, a także łagodzić podrażnienia i swędzenie.







W sklepach możemy znaleźć peelingi, które w swoim składzie zawierają np. naturalne drobinki peelingujące, takie jak cukier, sól morska lub zmielone pestki owoców. Tutaj nie znajdziemy żadnych drobinek i za to uwielbiam ten peeling. 
Nie lubię stosować peelingów, które zawierają  drobinki, czasami mam wrażenie, że ciężko jest mi wypłukać je z włosów. 

Bardzo podoba mi się także skład, znajdziemy w nim:

- enzym bromelaina 
to on odpowiada za złuszczanie martwego naskórka i dokładnie oczyszcza skórę głowy

-kwas salicylowy
reguluje odnowę komórek, działa także przeciwłupieżowo

- kwas mlekowy 
nawilża i skutecznie przywraca komfort skórze

- mocznik
oczyszcza mieszki włosowe, dodatkowo także zwiększa wchłanialność składników aktywnych

- kompleks octów owocowych
przywracają równowagę pH skóry głowy, zmniejszają także przetłuszczanie się włosów

-ekstrakt z palmy sabałowej
hamuje wypadanie włosów ale chroni także skórę przed podrażnieniami






Produkt znajduje się w wygodnym opakowaniu z dozownikiem, który bardzo ułatwia jego aplikacje na skórze głowy. Dodatkowo ma przyjemny zapach, który trochę przypomina mi zapach męskich kosmetyków. Stosuję go zazwyczaj raz, czasami dwa razy w tygodniu. nakładam go na ok 15 minut i w tym czasie wykonuję także masaż skóry głowy. Podczas jego stosowania zauważyłam delikatny efekt chłodzenia, super uczucie. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy nie podrażniając jej przy tym! A co najważniejsze? Moje włosy nie przedłużają się już tak bardzo jak dawniej. 


Peeling do skóry głowy marki REGENERUM  to skuteczny produkt, który spełnia swoje obietnice.   Regularne stosowanie przyczynia się do poprawy kondycji skóry głowy, co ma bezpośredni wpływ na zdrowie i wygląd włosów. Dzięki naturalnym składnikom i przyjemnej aplikacji, jest to kosmetyk godny polecenia każdemu, kto chce zadbać o zdrową skórę głowy i piękne włosy.












współpraca PureBeauty








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)