czwartek, 13 czerwca 2024

Nowe sera od marki MIXA! OpenBox pudełka z kosmetykami PureBeauty!

 Nowe sera od marki MIXA! OpenBox pudełka z kosmetykami PureBeauty




Dziś chce pokazać Wam nowości, które otrzymałam do przetestowania! Tym razem od pure beauty otrzymałam box, w którym znalazłam trzy sera od marki Mixa. Są to trzy komplementarne sera: przeciw niedoskonałościom, przebarwieniom oraz przesuszeniom. 






Są to produkty, których formuły można dowolnie ze sobą miksować oraz nakładać warstwami czy na poszczególne sfery twarzy- bardzo podoba mi się to rozwiązanie.




Zacznę może od tego, że bardzo podoba mi się to, że na kartonowych opakowaniach widnieje bardzo dużo informacji na temat każdego z serum. Natomiast sam produkt znajduje się w szklanych buteleczkach, do których dołączona została pipeta, która bardzo ułatwia jego aplikację. 





Wszystkie produkty zostały testowane pod kontrolą medyczną, a ich  hipoalergiczna formuła idealnie sprawdzi się nawet do skóry wrażliwej.





✨Serum przeciw niedoskonałościom: normalizuje wydzielanie sebum, stymuluje regenerację naskórka, działa kojąco oraz przeciwzapalnie. W swoim składzie zawiera kwas salicylowy oraz niacynamid, jak dla mnie jest to idealne połączenie. Serum ma bardzo lekką konsystencję która bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości na skórze. Ma delikatny świeży zapach, który jest bardzo przyjemny i niezbyt intensywny, nie utrzymuje się on także zbyt długo na skórze. Stosuje to serum od dłuższego czasu i zauważyłam, że moja skóra naprawdę jest w zdecydowanie lepszej kondycji. Drobne niedoskonałości zostały zredukowane a rozszerzone pory, z którymi miałam problem nie są już tak widoczne jak wcześniej. Serum nakładam także punktowo na pojawiające się niedoskonałości. 





✨Serum przeciw przebawieniom: redukuje niedoskonałości, wyrównuje koloryt skóry, delikatnie ją złuszcza i rozświetla. Pomimo tego, że nie mam problemów z przebarwieniami na mojej skórze to i tak bardzo lubię stosować produkty które w swoim składzie zawierają witaminę C. Serum ma lekką konsystencję, która szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu. Jest przezroczyste i ma delikatny, naturalny zapach, który szybko się ulatnia po aplikacji. Wystarczą kilka kropli, aby pokryć całą powierzchnię skóry, uwielbiam kiedy produkt jest bardzo wydajny. Moja skóra po regularnym stosowaniu tego serum, stała się bardziej promienna i jednolita w kolorycie. Serum również sprawiło, że moja cera wygląda na bardziej napiętą i młodszą. Produkt nie spowodował podrażnień ani zaczerwienień, co jest szczególnie ważne dla mojej wrażliwej skóry.






✨Serum nawilżające przeciw przesuszeniom: redukuje uczucie ściągnięcie skóra, odczuwalnie łagodzi podrażnienia, poprawia elastyczność i jędrność cery. To serum także idealnie sprawdziło się przy mojej wrażliwej cerze, nie uczuliło mnie ani nie spowodowało żadnych zaczerwienień ani zapychania porów, co jest szczególnie istotne dla mojej mieszanej skóry. Gdybym miała wybierać to właśnie zapach tego serum podoba mi się najbardziej, jest bardzo delikatny! Dlatego jeżeli nie lubisz perfumowanych produktów do pielęgnacji na pewno to serum także przypadnie Ci do gustu.  Szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego ani lepkiego filmu na skórze. To intensywnie nawilżający produktu, który przynosi natychmiastowe i długotrwałe efekty. Regularne stosowanie serum poprawiło nawilżenie, elastyczność i ogólny wygląd  mojej skóry, sprawiając, że stała się ona bardziej miękka, jędrna i promienna. 


Każdy z produktów sprawdził się idealnie do mojej skóry. Bardzo się cieszę, że miałam okazje je przetestować ponieważ wiem, że zostaną one ze mną na dłużej i jak tylko mi się skończą, kupię je ponownie. 



A Ty, które s serum wybierasz dla siebie? 



#mixa #skincare #mixaserum #serumlab #facecare

współpraca PureBeauty









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)