wtorek, 20 sierpnia 2024

Ulubieńcy PureBeauty SUNNY TIME I PACHNĄCA SZAFA odświeżacz do powietrza I recenzja



 Przyszła pora na ulubione produkty z ostatniego boxu kosmetycznego PureBeauty SUNNY TIME! Już wiele razy mówiłam, że uwielbiam kiedy w pudełkach znajduję nie tylko kosmetyki i tak było tym razem. W wakacyjnym boxie otrzymałam coś co bardzo mi się spodobało a mianowicie dyfuzor zapachowy marki PACHNĄCA SZAFA.






 Uwielbiam olejki zapachowe z tej firmy, a te w klimacie świątecznym czyli pomarańcza, cynamon to moje ulubione. Firma w swojej ofercie posiada także saszetki zapachowe, mam je w każdej szafie. Jeżeli jeszcze ich nie macie to zachęcam do wypróbowania. Lubię kiedy w moim domu ładnie pachnie, dlatego tego typu "gadżety" jak dyfuzory z patyczkami są przeze mnie bardzo często kupowane. 




W pudełkach PureBeauty można było znaleźć 1 z 2 wybranych losowo zapachów, ja otrzymałam zapach cedr z brzoskwinią. Bardzo spodobał mi się ten zapach, kojarzy mi się on z wakacjami. Ten odświeżacz obecnie stoi na mojej toaletce ale jego elegancki flakonik tak naprawdę pasuje do każdego wnętrza. Nie jest to bardzo intensywny zapach dlatego nie męczy mnie i nie sprawia, że boli mnie głowa. A jak już się skończy to na pewno napełnię go wodą z dodatkiem innego olejku. Oczywiście warto pamiętać o tym aby co jakiś czas obracać patyczki umieszczając ich drugi koniec we flakoniku, dzięki czemu możemy cieszyć się pięknym zapachem cały czas. 




A na koniec mam dla Was małą niespodziankę z kodem BOX otrzymacie aż 30% rabatu na zakupy pachnącaszafa.pl



współpraca PureBeauty










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)