wtorek, 20 sierpnia 2024

Ulubieńcy PureBeauty SUNNY TIME I ARTISHOQ maska odbudowujący cement do włosów I recenzja







Kolejny ulubieniec chyba nikogo nie zaskoczy, tak jest nim kosmetyk do włosów czyli odbudowujący cement do włosów marki ARTISHOQ. Kto mnie obserwuje ten wie, że uwielbiam testować kosmetyki do włosów, za każdym razem kiedy widzę jakąś nowość w pudełkach PureBeauty bardzo się cieszę. Jest to produkt, który ma działać naprawczo na nasze włosy, wzmocnić je oraz wygładzić. 

 
Moje włosy ostatnio bardzo się puszą i ta maska świetnie radzi sobie z ich wygładzeniem.  Wszystkie odstające włoski były ujarzmione a co najważniejsze nie muszę już używać prostownicy. Po zastosowaniu tego produktu nie mam też problemu aby rozczesać włosy po myciu. 




Maska ma nietypowy zapach, charakterystyczny dla całej serii. wydaje mi się, że nie wszystkim może on odpowiadać, ale mi nie przeszkadza.
Bardzo spodobało mi się to, że na opakowaniu jest tak dużo informacji o produkcie, skład sposób użycia oraz opis wszystkich najważniejszych składników. 



Wśród składników aktywnych znajdziemy:

wyciąg z karczocha -  zabezpiecza powierzchnię włosów, wygładzając je i dyscyplinując

biomimetyczny cement - uzupełnia osłabiony cement lipidowy, odbudowując włosy oraz chroniąc je przed uszkodzeniami wywołanymi czesaniem i stylizacją

ekstrakt z melisy i quinoa - chronią włosy przed wpływem wolnych rodników

pochodna ryżu i kukurydzy - chroni włosy przed wysoką temperaturą i pomaga zachować intensywny kolor

panthenol - zatrzymuje wilgoć we włosie, nawilżając go i uelastyczniając

kompleks olejów - słonecznikowego, makadamia i monoi - kondycjonuje włosy, chroni i poprawia ich wygląd






Konsystencja maski jest dość gęsta i już niewielka ilość wystarczy aby pokryć wszystkie włosy. Maskę zawsze wczesuję aby jeszcze lepiej dotrzeć do każdego włosa a następnie zostawiam ją na 10-15minut i spłukuję. Maska nie obciąża moich włosów i nie wpływa na szybsze przetłuszczanie się ich. 

Jestem bardzo zadowolona z tego jak wyglądają moje włosy po zastosowaniu tego produktu. Dobrze się rozczesują, są wygładzone i cudowne w dotyku! Czego chcieć więcej!

A cena maski to ok 31zł 








współpraca PureBeauty





 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)