środa, 11 stycznia 2012

Inaczej

W poście o moim pokoju  ( KLIK ) wspominałam, że chcę zmienić coś w moim pokoju a dokładniej firanki. Kilka dni temu zdecydowałam z mamusią, ze zamówimy je na allegro, wybrałyśmy ,,makarony,, miałam mały problem jaki kolor wybrać, chciałam czarny, jednak musia stwierdziła, że już i tak mam za dużo czarnych rzeczy w pokoju i powinnam wybrać coś jasnego (  no niby miała trochę racji  ), nic na to nie poradzę że tak uwielbiam ten kolor. Po długim namyśle, zdecydowałam się na połączenie białego z czarnym.
Kiedy otrzymałam wczoraj paczkę byłam strasznie szczęśliwa, nie mogłam się doczekać kiedy wreszcie otrzymam moje wymarzone firanki. 



Teraz mój pokój wygląda zupełnie inaczej... lepiej.













Robiąc wczoraj porządki w starych rzeczach znalazłam to zdjęcie.... mały Jacuś czyli ja, ahhh ta fryzura haha, uwielbiam zdjęcia z mojego dzieciństwa.



Od jakiegoś czasu zastanawiałam się czy nie zacząć dodawać notek w tylu ,, ubranie dnia,, myślę, że to całkiem fajny pomysł tym bardziej, że mam wiele perełek w swojej kolekcji, którymi chętnie się pochwalę. Chcę także aby mój blog ,,przerobił,, się na bardziej szafiarsko- modowy, 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)