piątek, 20 lipca 2012

Nowości !!!

Wczoraj udało mi się dokończyć 2 kolejne koszulki, różowe ombre i czaszka byczka, którą mogliście już oglądać na jednej z moich torebek eko...

Jedna z nich to moja wersja trójkątów galaxy, wzorowałam się na sławnej koszulce ze sklepu www.kandeeshop.se .







Moja wersja  :







I mój byczek :






Dziś także mam zamiar wykonać kolejną koszulkę, tym razem będzie to Zombie Boy.





 I jeszcze moje ,,wielkie,, zakupy  ;D

Będąc w sh znalazłam 2 cudowne koszule, może same w sobie nie są tak fantastyczne bo wyglądam w nich fatalnie ( haha ) ale materiał pewnie na coś mi się przyda.
( jedną kupiłam za 2 zł drugą za 6 zł)










Wieczorem postaram się dodać jeszcze jakąś notkę, może już skończę tworzyć koszulkę z Rickiem  ;D












4 komentarze:

  1. zazdroszczę Ci! chyba też zacznę próbować swoich sił. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie Ci wyszły te koszulki. Szczególnie ta a'la galaxy! Śliczna jest! :)
    Powodzenia z tym zombie czy szkieletem... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaram się i przez to mam prośbę, mogłabyś wysłać mi/udostępnić ten print z czaszką? Nie mogę nigdzie znaleźć takiego nadającego się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubę, lubię, lubię <3 To galaxy jest świetne! ;) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)