piątek, 20 lipca 2012

Ulubione rzeczy..

Już jakiś czas temu w mojej szafie upatrzyłam sobie 2 rzeczy, w których bym mogła chodzić non stop. Są to oczywiście ,,perełki,, zakupione w H&M - ,,cukierkowa,,  koszula bez rękawów ze złotymi guziczkami oraz hmm ,,luźne,, ale jednocześnie elegancie spodnie. Uwielbiam ten zestaw ponieważ czuję się w nim świetnie, choć nie przepadam za koszulkami czy bluzkami, które bardzo odkrywają ręce to ta wyjątkowo przypadła mi do gustu.

Na nogach miałam czarne balerinki, które także zakupiłam w H&M - ogólnie hmmm H&M rządzi !! ;P










4 komentarze:

  1. myślałam, że fajniej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo widzę że autorka tego komentarza (jedno proste pytanie: dlaczego usuwasz negatywne komentarze? nie potrafisz przyjąć krytyki?? jeśli ta to po co ten blog wogóle.. ) chciała sprawdzić czy zaakceptuję ten komentarz ( myślałam, że fajniej wyglądasz )

    hahah, widzę, że niektórzy na serio nie mają co robić i czepianie się innych jest ich jedyną rozrywką.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)