poniedziałek, 24 października 2016

EtnoSpa.pl MASECZKA DO WŁOSÓW TREATMENT WAX ALOE WERA / Recenzja




Cześć!
Dzisiejszy dzień miał wyglądać troszeczkę inaczej. Nawet kawa nie jest w stanie poprawić mi humoru i co teraz? 
Czas chyba uciec do mojego blogowego życia i przestać myśleć o niektórych rzeczach.

W ostatnim czasie testowałam sporo fajnych produktów, dlatego też chcę podzielić się z Wami moją opinią na ich temat. 
Pierwsza recenzja będzie poświęcona aloesowej maseczce do włosów.



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              opis produktu

Intensywnie regenerująca Odzywka do włosów z Wyciągiem z Aloesu. Dzięki zawartości wyciągu z ALOESU skóra głowy będzie mniej podatna na podrażnienia, a włosy zostaną idealnie nawilżone. Przestaną się łamać, a ich układanie stanie się niezwykle łatwe. Wax z Aloevera To odżywczy wosk w postaci maseczki przeznaczony do intensywnej kuracji kosmetycznej włosów i skóry głowy. Unikalna formuła tego leczniczego preparatu, wnika w każdy pojedynczy włos odżywiając go od cebulki po samą końcówkę. Jest polecany do każdego rodzaju włosów, jednak szczególnie do włosów zniszczonych rozjaśnianiem.

SPOSÓB UŻYCIA:
Stosować jako maskę na włosy i skórę głowy. Włosy spłukać wodą i na mokre włosy nałożyć odpowiednią do długości ilość maski, dokładnie wmasować w skórę głowy i we włosy. Owinąć włosy ciepłym ręcznikiem. Trzymać 15 - 30 minut, po czym spłukać wodą, suszyć i układać jak zwykle. Stosować 1 - 2 razy w tygodniu.

Maseczka nie zmienia koloru włosów, uniwersalna, do wszystkich rodzajów włosów, bardzo wydajna 

Polecamy znaną od wielu lat  i  wciąż zajmująca najwyższe  miejsce w rankingach na najbardziej skuteczne i najbardziej ulubiony kosmetyk do włosów. Najwyższej jakości maskę do włosów firmy RICHARDS & APPLEBY




Jak widzicie na zdjęciu maseczka kosztuje 13,90zł w zamian za to otrzymujemy aż 480g produktu.







Nie będę ukrywać, że jestem straszną włosomaniaczką. Uwielbiam dbać o moje włosy, tym bardziej, że przez ostatnie lata bardzo je męczyłam. Ciągłe farbowanie albo rozjaśnianie, codzienne używanie prostownicy i suszarki bardzo zniszczyło moje włosy. W ostatnim czasie udało mi się zrezygnować z prostownicy, dobra przyznaję się używam jej może raz albo dwa razy w miesiącu.  Często nakładam na włosy różnego rodzaju oleje, wcierki bądź maski. Dbam o moje włosy jak nigdy wcześniej i muszę przyznać, że opłaca się ponieważ nie pamiętam kiedy ostatnio miałam takie włosy! Zaczęły nawet szybciej rosnąć.

Dziś chcę napisać kilka słów o aloesowej masce do włosów, którą możecie zamówić na EtnoSpa.pl





Tak jak wspomniałam wyżej cena maseczki to 13,90 zł za 480g. Jak dla mnie super! 
Maseczkę otrzymujemy w plastikowym pojemniku, z którego bez problemu możemy wydobyć produkt. 
Ma gęstą konsystencję, dzięki czemu nie spływa z włosów. Jej bardzo charakterystyczny zapach,  niestety nie każdemu spodoba się. Ja go polubiłam i nie mam żadnego problemu z tym, że utrzymuje się na włosach przez jakiś czas. Ciężko mi jednak określi czym dokładnie pachnie.
Zauważyłam, że kiedy nakładałam ją na całe włosy sprawiała, że moje włosy stawały się oklapnięte i wyglądały na przetłuszczone. 
Obecnie stosuję ją tylko na końce włosów, dzięki temu nie mam żadnego problemu z ich rozczesaniem. Włosy są miękkie i nie puszą się. 
Ja jestem zadowolona!

A Ty używałaś tej maseczki?
Dajcie znać w komentarzach ;)








Aloesową maseczkę można kupić TUTAJ




xoxo






5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu maseczki :) Chyba ją sobie zamówię :)

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną maskę tylko z czarnymi napisami. Muszę tą koniecznie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tej akurat nigdy nie miałam ale bardzo lubię tego typu maski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką maseczkę sama bym sobie sprawila ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to obyś miała lepszy humor teraz <3
    Maseczki nie znam, ale chętnie bym użyła!

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)